Vooral in het begin zijn het kieskeurige vissen maar eenmaal gewend eten ze alles
Prachtig gezicht 5 stuks jij durft wel glenn
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Daar heb je helemaal gelijk in robert, de eerste dagen pikten ze allen maar en spuugden alles weer eruit. Niks was lekker genoeg.
Artemia, mysis, kreefte ei, copepoden, bosmiden, cyclops, rode plankton, nori, 2 soort droogvoer, gedroogde tubiflex, verse caulerpa wieren, algen scrapsel van de stekkenbak (waar er geen dokters zijn) echt niks lusten ze. Alle andere vissen aten zich een ongeluk en waren bijna rond.
Ze kwamen al wat mager binnen en eentje had een open wond in de flank en ze werden steeds magerder. Dat ging onzettend hard, met de dag zag je ze magerder worden en de graat wat al zichbaar onder het huid, Ik vreesde voor ze.
Dat veranderde toen er eentje dood ging en ik een nieuwe pak nori bladen aanbrak. Degenen met een wondje was zodanig verzwakt dat hij helaas het loodje gelegd had. Vanaf die dag begonnen zij voorzichtig wat te pikken en ook door te slikken en de dag daarop waren ze overal als eerste bij.
Gisteren waren de buikjes rond aan het worden en de graat al minder zichtbaar.
Ze zwemmen en eten constant samen dat is echt wel mooi om te zien.
Zo te zien is het net als de naso een vis doe een koeiemaag heeft. Ze moeten constant eten anders vermageren ze voor je ogen. Mijn naso is door het voeren de afgelopen dagen goed aangekomen.
Zijn graat was licht zichtbaar en nu lijkt hij aardig rond te ogen.
Wordt vervolgd....
greetings, GlennF