Tanne
Tanne
Ik kan het niet lang meer voor me houden...Primeur...koppeltje Tinkeri`s?
Je maakt me wel benieuwd
Mvg,
Roy
Mijn golden torch is inderdaad fantastisch, ik heb hem bij Whitecorals zelf uitgezocht toen ik er dit jaar was. De oranje/rode is nu verstuurd, ik ben benieuwd. En als je nog even doorstudeert, komt de mooie baan vanzelfHeey Tanne,
Aller eerst wilde ik even zeggen dat ik vind dat jij echt een super bak hebt!Ik volg je dagboek al een tijdje maar ik had nog nooit echt iets om over mee te praten. Maar dat is nu anders haha, ik heb al vaker (keer of 5 a 6) bij Whitecorals online besteld en ik ben er zeer tevreden over! Alles wordt netjes in tempex dozen verpakt met heat packs. Ik heb ooit één keer gehad dat een koraaltje beschadigd aan kwam (naar mijn idee was dit koraaltje al beschadigd voordat hij op transport naar mij kwam) en heb toen gewoon het aankoop bedrag terug gekregen en werd vriendelijk te woord gestaan via de mail.
Omdat mijn studenten budget niet echt toereikend is voor zo'n prachtig hamertje maar ik toch graag een goudkleurige Lps wilde hebben, heb ik een halfjaar geleden een Golden Torch (zoals de foto die je hebt gepost) gekocht bij Whitecorals. Deze geeft s'nachts onder de blauwe led een partij licht daar wordt je helemaal eng van![]()
Ben benieuwd hoe jouw hamertje onder blauwe leds kleurt!
Groetjes Youri
Voor de nieuwsgierigen naar m'n project: