Hoi Tanne,
Wat een genot om jou dagboek te lezen. Ik heb er bijna 3 weken treinreizen over gedaan maar ben er inmiddels helemaal doorheen!
Het is wel apart als je je realiseert dat dit dagboek al ruim 10 jaar bestaat. Er zit zoveel kennis en liefde in...
En natuurlijk is het einde nog mooier. Van dagboek naar je echte boek. Ik heb hem besteld en ga hem morgen ophalen in Putten! Ga ik het komende warme weekend in het zonnetje verder lezen!
Ik ben al mijn hele leven gek op alles wat in het water zit en één van de eerste aankopen toen ik op mijzelf ging wonen was dan ook een aquarium (dat mocht bij mijn ouders thuis niet). Ik ben weliswaar begonnen met een zoetwater (amazone) bak, maar dat was enkel vanwege tijd, geld en de vele afwezigheid. In mijn achterhoofd hield ik mij altijd de zoutwater worst voor. Als ik later groot ben!
Maar de tijd gaat snel en nu ik al wat jaar samen woon in een echt huis moest het er toch echt van komen.
Zoals je ziet ben ik al wel wat jaren lid en heb heel wat dagboeken gelezen. Veel welke inmiddels niet eens meer bestaan. Daarom alleen al zie ik jou bak als voorbeeld. Een duidelijke, simpelere aanpak en veel liefde voor de hobby houden beter stand!
Natuurlijk hoop ik ooit een fractie van jou bak te kunnen bereiken, maar vooralsnog begin ik (net als destijds mijn zoetwater bak) klein, met een nano!
Ik sterk mij met de gedachte dat ik wat extra overeenkomsten met je heb...
De onderwater hobby, de leeftijd en de auto (al hebben wij een oldtimer mini). En als ik me niet vergis delen we nog een andere hobby (voor mij meer passie)...
Bier! Ik ben groot bierliefhebber en ben vaak op speciaalbier festivals te vinden. Daarbij brouw ik ook mijn eigen bier.
Gekscherend bedoeld natuurlijk. Maar wie weet dat ik over een paar jaar (groeien en leren) eens op niveau genoeg te zijn om eens bij je te komen kijken en een stekje te ruilen tegen een kratje eigen bier
Succes en veel plezier in ieder geval nog, ik blijf je dagboek gewoon volgen!
Mvg
Jordy Bulten