Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Tanne

Kan je de inhoudstabel hier posten om een idee van de inhoud te krijgen?
Ivan, wat vind je ervan?

boekje_geheel_1 kopie 264.jpg

boekje_geheel_1 kopie 265.jpg

Ey Tanne ik wil ook wel een eerste druk :biggrin: en ook gesigneerd :biggrin:

Gr. Jeroen
Bedankt Jeroen! Ik moet nog wat op het signeren verzinnen maar dat komt vast goed :)

Kom maar op met dat gesigneerde exemplaar. Staat er ook een foto van je op de achterkant :-)
Jaco, dat gesigneerde exemplaar komt in orde.

Hallo,

Ik ben meer van het internet dan een boek (heb maar 1 boek wat van mijn ouders was) maar ben toch zeer benieuwd naar je boek. Succes!

PS Schitterende vis de Tinkeri.

mvg,
Roy
Roy, ieder het zijne, maar zelf ben ik van een gecombineerde informatievoorziening: internet vind ik handig omdat 'iedereen' er wat op kan zetten en het heel dynamisch is. Boeken zijn weer handig omdat, als het boek goed geschreven is, je veel informatie op een meer overzichtelijke gestructureerde manier bij elkaar vindt. Omdat veel (beginnende) aquarianen door de bomen het bos niet meer zien, heb ik voor de boekvorm gekozen.

Ik hoop dat jij ook veel plezier van 't boek zult hebben. Nog even geduld... :-)

Ben een stille mee lezer maar dat boek wil ik ook graag hebben.

Tanne, uit de inhoud kan je afleiden dat het geschreven is door iemand met de nodige ervaring en aandacht voor de basisprincipes waar een beginnende hobbyist iets aan heeft. Ik volg het boekenwereldje niet van kortbij maar heb al lang geen boekwerk meer gezien dat zo direct de hand uitreikt naar mensen met behoefte aan info. Wanneer dit boek voor velen het verschil maakt tussen falen en jarenlang genieten van een prachtige hobby dan mag je best trots zijn op je boek. Veel succes met de introductie en eventuele volgende stappen (vertaling, herdruk, ...).

Ben een stille mee lezer maar dat boek wil ik ook graag hebben.
Dan ben je geen suf boerke ;) Bedankt!

ook hier een exemplaar :P hoop dat de drukker er genoeg drukt :)
Bedankt Arjen. Ik hoop ook dat hij er genoeg drukt, aan de andere kant: een herdruk zou wel een heel groot compliment zijn, zeker zo snel ;)

Tanne, uit de inhoud kan je afleiden dat het geschreven is door iemand met de nodige ervaring en aandacht voor de basisprincipes waar een beginnende hobbyist iets aan heeft. Ik volg het boekenwereldje niet van kortbij maar heb al lang geen boekwerk meer gezien dat zo direct de hand uitreikt naar mensen met behoefte aan info. Wanneer dit boek voor velen het verschil maakt tussen falen en jarenlang genieten van een prachtige hobby dan mag je best trots zijn op je boek. Veel succes met de introductie en eventuele volgende stappen (vertaling, herdruk, ...).
Bedankt Ivan. Ik hoop inderdaad dat ik veel liefhebbers voor falen kan behoeden.

zeer mooi aquarium en ik ga zeker je boek kopen zodat ik zo veel mogelijk te weten kom hoe ik goed op moet starten met een zoutwaterbak.
Fijn te horen, ik hoop dat je er plezier van zult hebben!

Omdat het wachten op dit moment op de drukker is, tussendoor een paar foto's van het vissen voeren. M'n vriendin heeft de foto's gemaakt, gaat een stuk beter dan zelf voeren en fotograferen tegelijkertijd ;)

Bijlagen

• voeren14.7.13a.JPG
    voeren14.7.13a.JPG
    128,2 KB · Weergaven: 80
  • voeren14.7.13b.JPG
    voeren14.7.13b.JPG
    145,8 KB · Weergaven: 66
  • voeren14.7.13c.jpg
    voeren14.7.13c.jpg
    53,9 KB · Weergaven: 62
  • voeren14.7.13d.JPG
    voeren14.7.13d.JPG
    145,8 KB · Weergaven: 62
  • voeren14.7.13e.JPG
    voeren14.7.13e.JPG
    127 KB · Weergaven: 60
pfff alleen maar " groupies " uit het mannelijke geslacht ;_(
IK heb een nieuwe uitdaging voor je ;_P
Meer vrouwen aan het zee aquarium .
groetjes Rob Charite

Rob ben het met je eens! Tanne het is echt top om te zien hoe ze uit je hand eten!!

Gr. Jeroen

Gaaf om te zien dat voeren!!
Het is nog leuker om te doen... In elk geval bedankt, de foto's geven een aardig beeld van deze 'forellenvijver';)

pfff alleen maar " groupies " uit het mannelijke geslacht ;_(
IK heb een nieuwe uitdaging voor je ;_P
Meer vrouwen aan het zee aquarium .
groetjes Rob Charite
Rob, hoe gaan we dat eens aanpakken? Goed plan!!

Goed idee hahahhaha
Tja... Ik ben voor!

Rob ben het met je eens! Tanne het is echt top om te zien hoe ze uit je hand eten!!

Gr. Jeroen
Bedankt Jeroen!

Laatste nieuws over mijn boekje: http://zeewaterforum.info/forums/showthread.php?122576-Praktische-handleiding-voor-het-zeeaquarium

Mooi hoor! De nieuwe vlinder al helemaal ingeburgerd?

Groet,

Marcel
Check de video Marcel :)
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/-eS32uleV-I?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Tanne mooi om te zien met al die vissen dat ze zo eetlustig zijn!! (proficiat nog met je nieuwe boek)

Grt,

Martin.

Mooi filmpje Tanne! Mooi om te zien hoe ze eten en lekker rustig zwemmen!

Gr. Jeroen

Bijzonder mooi Tanne, ik zie dat de multifasciatus het goed doet bij je.
Mooi vissenbestand zo.

Back
Bovenaan