Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Philips LED lamp!!

Die staan gewoon op de coralcare home page zelf (overheen gelezen? ;) )
http://www.philips.nl/c-m-li/coralcare

Onder het kopje "Beoordelingen op basis van gebruikerservaringen" kan je er zo vier verschillende downloaden.
Succes.
 
Dank ga ik die eens proberen



QUOTE=Erbe2307;1307204]Die staan gewoon op de coralcare home page zelf (overheen gelezen? ;) )
http://www.philips.nl/c-m-li/coralcare

Onder het kopje "Beoordelingen op basis van gebruikerservaringen" kan je er zo vier verschillende downloaden.
Succes.[/QUOTE]
 
wat ik een beetje raar vind, is dat ik de philips lampen nog niet tegen gekomen ben in het buitenland.
ik ben dit jaar in Hong Kong Singapore en Ozzie geweest,
dit hoeft natuurlijk niks te betekenen.
 
wat ik een beetje raar vind, is dat ik de philips lampen nog niet tegen gekomen ben in het buitenland.
ik ben dit jaar in Hong Kong Singapore en Ozzie geweest,
dit hoeft natuurlijk niks te betekenen.

Zijn ook pas recentelijk verkrijgbaar?
 
wat ik een beetje raar vind, is dat ik de philips lampen nog niet tegen gekomen ben in het buitenland.
ik ben dit jaar in Hong Kong Singapore en Ozzie geweest,
dit hoeft natuurlijk niks te betekenen.
Zijn nog niet zo lang verkrijgbaar en met verschillen in wet en regelgeving ben je zo weer een jaar verder voordat je een product elders op de markt kunt zetten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
wat ik een beetje raar vind, is dat ik de philips lampen nog niet tegen gekomen ben in het buitenland.
ik ben dit jaar in Hong Kong Singapore en Ozzie geweest,
dit hoeft natuurlijk niks te betekenen.
Hooguit worden ze dan nagemaakt....;)
 
Mooi Dennis!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wij hebben een gedeelte aanonze webpagina toegevoegd waarin te zien is bij welke winkelier Coralcare live te bekijken valt!

http://www.philips.nl/c-m-li/coralcare/coralcare-at-retailers

Voor Nederland is dat bijvoorbeeld: Aquaria Veldhuis, Aqua Acrylics, Dabrowski Aquaria, Urban Reefs, KoraalRif Helmond en de Reefcorner.
 

Bijlagen

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    36,5 KB · Weergaven: 97
Laatst bewerkt:
Bij Coral&frags in Wassenaar hangen ze ook....
 
Van de week de Philips opgehangen. Prachtig licht. Maar hij hangt niet helemaal vlak. Iemand een idee hoe ik dat kan stellen? Heb er 2 naast elkaar dus het ziet er storend uit.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
 
Dit kun je verstellen met de bijgeleverde connectors toch (althans als je de hoogte bedoelt)
 
niet alleen de hoogte stel je in, ook of deze mooi horizontaal hangen of niet. De meegeleverde ophang set vind ik een van de betere die ik heb gezien tot nu toe.
 
Van de week de Philips opgehangen. Prachtig licht. Maar hij hangt niet helemaal vlak. Iemand een idee hoe ik dat kan stellen? Heb er 2 naast elkaar dus het ziet er storend uit.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Bovenstaande suggesties zorgen inderdaad voor om de lamp netjes horizontaal recht te hangen. Mocht de lamp juist op een andere as scheef hangen adviseer ik je goed te kijken of de haken netjes dicht geklikt zitten. Als een van de haken niet netjes dicht zit, zal het armatuur scheef ten opzichte van de andere lamp kunnen hangen.

Mocht dit niet het probleem zijn kunnen we je misschien beter helpen als je een foto van de opstelling deelt!
 
Het is op de foto niet enorm goed zichtbaar. Maar het is dus op de andere as. Bij de ene kijk je naar de glasplaat onder de lamp. Bij de andere juist niet.


De haakjes zijn goed dicht geklikt. Maar boven de haakjes, waar de draden bij elkaar komen. Zitten ze een kwart gedraaid. Dit krijg ik er niet uit.


Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
 
Lastig te zien, maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld.
Probeer de haak rechtsvoor eens los te maken. Draai hem daarna over de draad van de haal rechtsachter en klik hem weer terug vast. Ik heb het idee dat het koppelstuk verdraaid is ten opzichte van het linker setje.
 
het heeft iets geholpen, nog niet helemaal. Maar laat de lamp ook even uithangen. Gaat het misschien wel vanzelf een beetje over.
 
Bovenaan