Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Foto-camera

fastsurgeon

Senior Forumlid
Ik zie hier schitterende foto's op het forum.
Vooral de detailopnames zijn spectaculair.
Welke zijn de goede toestellen met goede prijs-kwaliteitsverhouding ?
 
Ben je op zoek naar een spiegel reflex of een normale point en shoot camera? en met welk budget?
 
Laatst bewerkt:
Jorick zei:
Ben je op zoek naar een spiegel reflex of een normale point en shoot camera? en met welk budget?
Ik ben een absolute leek in die zaken.
Laat ons zeggen dat ik een gemakkelijke, digitale camera zoek die toch mooie detailopnames van de koralen kunnen maken.
Voor wat het budget betreft heb ik geen idee. Goede prijs-kwaliteit.
 
fastsurgeon zei:
Ik ben een absolute leek in die zaken.
Laat ons zeggen dat ik een gemakkelijke, digitale camera zoek die toch mooie detailopnames van de koralen kunnen maken.
Voor wat het budget betreft heb ik geen idee. Goede prijs-kwaliteit.
Kijk eens hier en of hier
 
Zeer mooie linken weer Peter :goed: !!
 
manuel69 zei:
Zeer mooie linken weer Peter :goed: !!
Manuel, welke camera heb jij ?
Jouw foto's zijn super.
 
Voor een simpele camera met een goede kwaliteit zou ik kijken naar de panasonic DMC_FZ50 bijvoorbeeld. Of een iets kleinere, de FZ18.
(ben zelf panasonic fan voor bridge camera's!)

Maar ook de Sony DSC-H50 is een goede bridge camera. Een iets grotere weer is de Fujifilm FinePix S9600.

Succes met je keuze!!
 
Jorick zei:
Voor een simpele camera met een goede kwaliteit zou ik kijken naar de panasonic DMC_FZ50 bijvoorbeeld. Of een iets kleinere, de FZ18.
(ben zelf panasonic fan voor bridge camera's!)

Maar ook de Sony DSC-H50 is een goede bridge camera. Een iets grotere weer is de Fujifilm FinePix S9600.

Succes met je keuze!!
Hier hebben we blijkbaar met een kenner te doen !
Bedankt in elk geval. Met deze info ben ik al een stuk verder.