Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het 2e. Nederlandse marine-aquarium evenement

Jan Harbers

administrator
Hoewel in het verleden niet gebruikelijk, wil ik jullie toch wijzen op een mooi zeewater evenement:

Van:
http://www.marine.aquarium.nl/smf/index.php
....weghalen
[mailto:ronhessing@wanadoo.nl]

Verzonden: vrijdag 18 april 2008 21:00
Aan: j.harbers05@versatel.nl
Onderwerp: **************.nl Forum : Tweede Nederlands ************** Evenement / Second Dutch ************** Event ffice:eek:ffice" /><O:p></O:p>


<O:p></O:p>

Beste zeewateraquariaan,<O:p></O:p>

<O:p></O:p>

Het tweede Nederlandse ************** wordt georganiseerd. Het evenement is mogelijk gemaakt door de support en samenwerking met de zeewatervereniging "De Anemoon" uit Delft.<O:p></O:p>

<O:p></O:p>

De data is nog niet definitief, maar naar alle waarschijnlijkheid in September. Dit bericht kun je beschouwen als een vooraankondiging.<O:p></O:p>

<O:p></O:p>

Ook dit keer is het gelukt om een prachtprogramma te maken. Natuurlijk ga ik nog niet alles verklappen, maar niemand minder dan Eric Borneman en Joe Yaiullo uit de USA maken hun opwachting. Hun Bio wordt binnekort gepubliceerd. <O:p></O:p>

<O:p></O:p>

Het eerste evenement was een succes, en deze is er zeker een om niet te missen!!<O:p></O:p>

<O:p></O:p>

Binnenkort wordt aanmelden voor dit evenement mogelijk. Houdt het forum in de gaten.<O:p></O:p>

<O:p></O:p>

Groeten,<O:p></O:p>

<O:p></O:p>

Het ************** Team.<O:p></O:p>


******* kan ik nog niet veranderen! of wijzigen
 
Re: Zeewatermanifestatie

Heel goed Jan,vindt dat dit gewoon moet kunnen.Een internationaal evenement mede georganiseerd door Aquariumvereniging de Anemoon uit Delft moet toegankelijk zijn voor iedereen



Pieter
 
Re: Zeewatermanifestatie

Ik zal er zijn.:goed:
 
Re: Zeewatermanifestatie

Helemaal goed dit soort evenementen. Jan, ik zou alleen de Zeewatermanifestatie veranderen in in zeewaterevenement oid. Nu is het verwarrend met de zeewater manifestatie van Freddy. Is wel zo netjes, toch?

Daarnaast is het helemaal top dat we er inmiddels twee van dit soort dagen hebben.
Ab
 
Re: Zeewatermanifestatie

Jan Harbers zei:
Als Dennis nog meeleest zal ik nu wel verwijdert worden, mocht dit het geval zijn wil ik jullie allemaal bedanken voor je inbreng en gezelligheid.

Als ik inderdaad verwijdert wordt kunnen jullie mij terug vinden op[ www. marine aquarium..nl (het 2e..puntje verwijderen)
Moeten ze wel internet hebben waar hij zit :D
 
We leven in een vrij land, goede tip Jan :goed: :goed:
 
Dit event is zeeeeeeeeeer de moeite waard mensen. Vorig jaar was het erg goed, en zal dit jaar er zeker niet voor onder doen!

Ik zal er zekers weer bij zijn, dit is voor een zeeaquariaan een must!
 
Misschien wel,maar het noemen van andere sites druist mischien in tegen de afspraken die Dennis gemaakt heeft met onze sponsors?Die betalen voor exclussieviteit.Nu worden leden naar andere sites gelokt en dus worden ook andere aquariumzaken bereikt via dit forum.
Ik heb hier geen problemen mee hoor,maar dit kwam ineens in mij op.


Jan_C. zei:
We leven in een vrij land, goede tip Jan :goed: :goed:
 
Re: Zeewatermanifestatie

Ab titel aangepast.....

Hysterix zei:
Helemaal goed dit soort evenementen. Jan, ik zou alleen de Zeewatermanifestatie veranderen in in zeewaterevenement oid. Nu is het verwarrend met de zeewater manifestatie van Freddy. Is wel zo netjes, toch?

Daarnaast is het helemaal top dat we er inmiddels twee van dit soort dagen hebben.
Ab
 
VaVa,

In tegenstelling tot Dennis heb ik een andere mening over dergelijke zaken.
Elk onderwerp en/of evenement dient de hobby. Of dat nu hier is of op een ander forum maakt mij niets uit.
In het algemeen moet onze hobby gepromoot worden....

Ik denk dat onze sponsors hier zekere geen probleem mee zullen hebben.





VaVa zei:
Misschien wel,maar het noemen van andere sites druist mischien in tegen de afspraken die Dennis gemaakt heeft met onze sponsors?Die betalen voor exclussieviteit.Nu worden leden naar andere sites gelokt en dus worden ook andere aquariumzaken bereikt via dit forum.
Ik heb hier geen problemen mee hoor,maar dit kwam ineens in mij op.
 
Bovendien zullen heel veel mensen toch al "lid" zijn op meerdere forums. Ik wel tenminste (en Jan ook weten we nu:D).
 
Ben vorig jaar ook geweest en was super! :goed:

Een echte aanrader en ik zal er dit jaar ook weer heen gaan;):D
 
arjen_D zei:
Ben vorig jaar ook geweest en was super! :goed:

Een echte aanrader en ik zal er dit jaar ook weer heen gaan;):D
Ik kan dit alleen maar beamen: voor mij was dit het zeewaterhoogtepunt van het jaar. Gezellig en zeer leerzaam, mede door de uitnodiging van zoutwaterval Anthony Calfo.

Dit jaar weer uitgenodigde sprekers van de hoogste categorie:
Eric Borneman, de bekende koralenkenner van Reef Keeping on-line magazine, en
Joe Yaiullo, de eigenaar van de grootste private koraalaquarium ter wereld.

Snel aanmelden zou ik zeggen...

Henk
 
Beste,

Het gaat voorspoedig, ondanks dat er nog even duurt voordat het 27 september is, nu 42 aanmeldingen.

Groet,

Ron.
 
Beste,

Het wordt extra aantrekkelijk om je plaats te reserveren. Naast de topsprekers en het feit dat je vele mede hobbyisten gaat ontmoeten kan ik een aanvulling op de agenda bekend maken.

We organiseren die dag een rondleiding bij de Groothandel De Jong Marinelife. De Jong Marinelife is bezig gefaseerd intern te verbouwen en de zaak is daarmee op werkelijk topniveau gekomen. Het zal de moeite waard zijn.:)

event2008@orange.nl

Groet,

Ron.
 
dacht zeker dat het al vol zou zitten Ron,was één van mijn beste symposiums verleden jaar waar ik ooit ben geweest,zelfs de Duitse vondt ik minder goed,is een must voor iedereen die een beetje interesse heeft in zijn hobby dus met zijn allen naar daar:D
 
Bovenaan