Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schitterend!

Bedankt Frode en Mike voor jullie reactiestopjes

Vandaag een redelijk jong koppel koraalvlinders ingezet,de onhoudbaar geachte Chatetodon austriacus.........binnenkort foto's.

Groeten
Pieter

Heb er ooit eentje gehad die vervangend voer at...helaas verloren tijdens stipuitbraak....dus echt onhoudbaar zijn ze niet MAAR wel aartsmoeilijk...succes ermee

Vandaag een redelijk jong koppel koraalvlinders ingezet,de onhoudbaar geachte Chatetodon austriacus.........binnenkort foto's.

Groeten
Pieter

Heb er ooit eentje gehad die vervangend voer at...helaas verloren tijdens stipuitbraak....dus echt onhoudbaar zijn ze niet MAAR wel aartsmoeilijk...succes ermee
Gaat wel "denk ik"goed komen Joeri ze zijn in ingeval vrij snel geaccepteerd door de rest van de vissen dat is al een hoop waard,ze blijven voorlopig keurig netjes bij elkaar als een koppel rustig door de bak struinen en door hun discusachtige vorm zijn ze wel bizar mooi. Groeten Pieter

Groeten
Pieter
Schitterend. Happen ze al naar vervangend voer?

Even snel wat foto's met de Iphone.
Zal in het weekend weer even wat onderwater foto's maken.

Bijlagen

• IMG_1450.jpg
    IMG_1450.jpg
    48,6 KB · Weergaven: 47
  • IMG_1452.jpg
    IMG_1452.jpg
    45,3 KB · Weergaven: 44
  • IMG_1458.jpg
    IMG_1458.jpg
    50,8 KB · Weergaven: 42
Pfff...wat een prachtige vissen weer! Lijkt me heerlijk om voor zo'n grote bak vissen te kunnen uitzoeken..je hebt in ieder geval niet snel te maken met de beperking van de afmetingen van de bak.. :rolleyes:

Schitterend. Happen ze al naar vervangend voer?
Heel af en toe ze vinden de koralen veel interessanter..........schade aan de koralen zie ik niet,poliepen groeien gemiddeld binnen achtenveertig uur weer aan en er staat zoveel in dat het over een groot oppervlakte koralen gaat. groeten Pieter.

Pfff...wat een prachtige vissen weer! Lijkt me heerlijk om voor zo'n grote bak vissen te kunnen uitzoeken..je hebt in ieder geval niet snel te maken met de beperking van de afmetingen van de bak.. :rolleyes:
We zitten nu wel een beetje aan limiet Bas wat vissen betreft.

Nog even wat foto's.

Bijlagen

• IMG_1653.jpg
    IMG_1653.jpg
    41 KB · Weergaven: 70
  • IMG_1654.jpg
    IMG_1654.jpg
    66,8 KB · Weergaven: 85
  • IMG_1655.jpg
    IMG_1655.jpg
    79,9 KB · Weergaven: 84
  • IMG_1656.jpg