U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Klopt Mike,hij heeft het even moeilijk gehad maar is nu volledig geaccepteerd,nog bedankt. groetjes PieterBeste Pieter,
Dit gaat neem ik aan om het exemplaar wat bij mij vandaan komt? Foto??
Groetjes,
Mike
Mooi Frode,zo'n superfotograaf is hier altijd welkomHoi Pieter, dat moet wel fantastisch zijn om te zien, lijkt me dan toch ook wel minimaal een foto/filmpje waard!
Helemaal goed ErbeChaetodon melapterus?
Bedankt Frode en Mike voor jullie reactiestopjes
Vandaag een redelijk jong koppel koraalvlinders ingezet,de onhoudbaar geachte Chatetodon austriacus.........binnenkort foto's.
Groeten
Pieter
Gaat wel "denk ik"goed komen Joeri ze zijn in ingeval vrij snel geaccepteerd door de rest van de vissen dat is al een hoop waard,ze blijven voorlopig keurig netjes bij elkaar als een koppel rustig door de bak struinen en door hun discusachtige vorm zijn ze wel bizar mooi. Groeten PieterHeb er ooit eentje gehad die vervangend voer at...helaas verloren tijdens stipuitbraak....dus echt onhoudbaar zijn ze niet MAAR wel aartsmoeilijk...succes ermee
Schitterend. Happen ze al naar vervangend voer?Bedankt Frode en Mike voor jullie reactiestopjes
Vandaag een redelijk jong koppel koraalvlinders ingezet,de onhoudbaar geachte Chatetodon austriacus.........binnenkort foto's.
Groeten
Pieter
Even snel wat foto's met de Iphone.
Zal in het weekend weer even wat onderwater foto's maken.
Heel af en toe ze vinden de koralen veel interessanter..........schade aan de koralen zie ik niet,poliepen groeien gemiddeld binnen achtenveertig uur weer aan en er staat zoveel in dat het over een groot oppervlakte koralen gaat. groeten Pieter.Schitterend. Happen ze al naar vervangend voer?
We zitten nu wel een beetje aan limiet Bas wat vissen betreft.Pfff...wat een prachtige vissen weer! Lijkt me heerlijk om voor zo'n grote bak vissen te kunnen uitzoeken..je hebt in ieder geval niet snel te maken met de beperking van de afmetingen van de bak..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.