U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hier komt ie...Ziet er super mooi uit.
Kan niet zeggen dat ik er veel vis in vind zitten of lijkt dat maar zo?
Hoeveel water zit er eigenlijk in dit aquarium en heb je totaal met achter erbij?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Heel erg mooi aquarium, en hele luchtige opbouw...
Hier komt ie...
Ongeveer 145 vissen.
Er zit aardig wat vis aan de achterzijde en tussen de koralen.
Water;de 6 meter 5600 ltr.
De 4 meter in de filterruimte 1200 ltr.
Deepsandbed en voormalig filter 2000 ltr.
Filter 900 ltr.
Afschuimer,leidingwerk,div.reactors 600 ltr.
kubus Deep in the blue 700 ltr.
Pieter
Heel mooi gedaan Luc,bedankt voor dit superfilmpje.
Jammer dat we elkaar maar heel kort konden spreken,erg leuk dat je samen met Erik bent langs geweest.
Groetjes aan Anja.
Pieter
Heel mooi gedaan Luc,bedankt voor dit superfilmpje.
Jammer dat we elkaar maar heel kort konden spreken,erg leuk dat je samen met Erik bent langs geweest.
Groetjes aan Anja.
Pieter
Dit heeft ook te maken met Luc zn filmkunst,heb in iedergeval gemerkt dat hij staand in een schuine hoek naar beneden filmt waardoor je de bovenzijde's dus meer de kleuren ziet.We zijn voorlopig gestopt met toevoegen van sporenelementen i.v.m alggroei en terug naar alleen waterverversingen en wekelijks Amtra clean een bacteriemiddel(ben denk ik de enige in de Benelux die dit nog gebruikt).Daarbij is de zandbodem in etappe's vervangen,deze was behoorlijk vuil.Hoi Pieter en Richard, de bak ziet er echt schitterend uit. Nu kan ik mij vergissen of het ligt aan de filmkwaliteiten van Luc maar de kleuren van de koralen lijken veel feller cq mooier dan tijdens de infoavond.
Is dit de invloed van de led verlichting of hebben jullie wat veranderd mbt toevoegingen of dergelijke?
Hoe dan ook, een topbak die ik snel weer eens wil komen bewonderen.
Grt
Jaco
Dat is een veel beter voorstelDank je Pieter,het resultaat valt me eigenlijk ook wel mee.
Volgende keer doen we het wel op een zondag dan heb jij ook wat meer tijd.
Erik,bedankt voor deze supermooie foto's en jammer van het korte moment,de volgende keer eens langer iets inplannen met zulke ervaren aquarianen.Hoi Pieter en Richard,
Ik wil mij ook nog hartelijk bedanken voor de ontvangst en de koffie.
Ik heb er ook van genoten de bak nog eens mogen te zien in zijn volle glorie.
Zoals Luc al schreef, jammer dat je geen tijd vond, maar de zaak gaat voor.
Hier dan ook nog enkele foto's die ik gemaakt heb met mijn minder goed kamera.
Ik hoop over enkele maanden nog eens mogen te komen genieten van de bak.
Groetjes Erik
Wat bedoel je met de achterkant van de tank?Deze staat strak tegen de buitenmuur aan en de binnenzijde is bekleed met 10 mm persplex.Pieter,
ben heel geintreseerd in de achterkant van je tank.
weet niet op welke pagina er uitleg over te vinden is als het er ergens staat?
Ook heel gentreseerd wat je gebruikt om voldoende water beweging in je tank te krijgen.
Kan je me verwijzen naar een pagina in je dagboek of mij wat uitleg te geven?
Ik denk dat hij de techniek ruimte bedoeld...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.