U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
.Het is geen zichtwerk dus zien doe je het niet maar het blijft een raadsel waarom deze gescheurd is..
Die heeft het door de waterdruk in de kolom niet overleeft....jammer maar het is niet anders.Gescheurde glasstrip, overstroming....... voorlopig je portie pech wel weer gehad lijkt me. Hoe is het trouwens met de bewuste lipvis?
Luc,'k zat net aan een godendrankje(leffe blond)misschien heeft dat er iets mee te maken.....Zo zie je maar dat nu en dan een borrel goed is voor van alles Pieter
Nog een geluk dat het zo is afgelopen
Deze glasstrip zit vrij ver van een verlichtingsbron,dat zal het wel niet wezen....het blijft voor mij een raadsel,20 mm dik glas breekt zomaar niet.Vaak ligt de oorzaak bij krimp en uitzetten..... Dus als er een HQ lamp op staat en door gespatter van vissen komt er water op de strip dan is het pang..... Heb het 2x eerder gezien.
Aangaande bypass, altijd goed maar je ziet maar waar we allemaal aan moeten denken in deze hobby.....![]()
Dank je Klaas,het was aangenaam om je te ontmoeten al was het mijnerzijds wat kort ivm werkzaamheden.Vandaag deze bak eindelijk in het echt gezien ik kan er veel woorden over schrijven maar doe er maar 1 WAUW! wat een bak zeg,
zeer mooi vissen bestand en een hele mooie opbouw, ik moest er in eerste instantie aan wennen toen ik het voor het eerst las en op de foto's zag
maar het is echt heel mooi en zeer functioneel.
Succes verder met deze topbak!
Dank je Klaas,het was aangenaam om je te ontmoeten al was het mijnerzijds wat kort ivm werkzaamheden.
Pieter
Luc,'k zat net aan een godendrankje(leffe blond)misschien heeft dat er iets mee te maken.....
Pieter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.