Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg triest Pieter dat dit jou en de dieren overkomt.

Hoe behandel je ze momenteel?
Veel sterkte.

Whoo Pieter dat is even schrikken als ik dit lees.

Heel veel sterkte in iedergeval en dat je maar zoveel mogelijk dieren kunt behouden.

Maar weet zeker dat je er alles aan zult doen de dieren zo goed mogelijk te behandelen.

De grootste nachtmerrie voor elke aquariaan.

Ik hoop dat je de rest kan uitvangen en in quarantaine behandelen.

Alvast veel sterkte gewenst

MVG

Eddy

heel veel sterkte daar hoop dat de stip snel vertrekt.

vind de open opbouw wel schitterendtopjes

groeten feije en wendy

Pieter,

due to job stress I did not log on for a long time. I'm so sorry to hear that you lost so many of your long term kept treasures :((((( I know how you must feel !

Iedereen bedankt voor de supporttopjeslles eraan gedaan om de rest van de vissen uit te vangen maar dat is niet gelukt.....De kl.te parasiet heeft zo goed als de rest van de vissen ook uitgemoord,er zwemt hier bijna niets meer rond.Het is erg stil geworden in de bak.............

Pieter

Pieter,

Nogmaals sterkte.

Meer kan ik gewoon niet zeggen.

Een oplossing bieden kan ik helaas niet voor jullie.

Wat een ellende.mecrymecrymecrymecrymecry Heel veel sterkte.

Hoi Pieter,

ik heb hier nog een valse bijouterie lipvis van ca. 15 cm zwemmen, die voor mij te groot gaat worden. Je mag deze zo van me hebben als je wil.

http://www.zeewaterforum.info/database/index.php?DierID=241&taal=ned

Ik hoor het wel.

Groeten Frank
Heel tof van je om dit aan te bieden Frank,waardeer dit gebaar ten zeerstetopjesmaar er komt voorlopig niets meer in.Het weekend gaan we hier alle optie's doornemen,ook helemaal stoppen is niet uitgesloten.

Pieter

Pieter,het is een verschrikkelijke periode die jullie mee maken.Dit is echt ellende (TRIEST)mecrymecry
Maar het woord stoppen....... dat meen je toch niet!!mecrymecrymecry

Grt,

Martin.

Pieter,

heel erg wat is gebeurd.mecrymecry Wie was de aansteker, de achilles?

Heel tof van je om dit aan te bieden Frank,waardeer dit gebaar ten zeerstetopjesmaar er komt voorlopig niets meer in.Het weekend gaan we hier alle optie's doornemen,ook helemaal stoppen is niet uitgesloten.

Pieter
Begrijpelijk Pieter... Ik denk dat niemand het onbegrijpelijk zal vinden dat het woord 'stoppen' door je gedachten gaat. Maar ik denk dat onderstaande foto toont waarom dat eigenlijk geen optie is; jouw bak staat op de omslag van hét boek over onze hobby.

Bijlagen

• FossaNilsen_Cove&#114.jpg
    FossaNilsen_Cove&#114.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 892
Laatst bewerkt:
Hoi Pieter.

Stoppen..............denk dat we daar allemaal wel eens aan denken als het tegen zit.
Ik heb ook een hele tijd lopen denken om te stoppen vooral als het weer eens mis is in de bak.
Maar om dit dan ook werkelijk te doen, is een heel ander verhaal.

Heb je al een vermoeden hoe het nu gekomen is.

Kan het zijn dat je te weinig schuil plaatsen hebt naar gelang het aantal vissen door de nieuwe open opbouw?

mvgr
twan

Iedereen bedankt voor de supporttopjeslles eraan gedaan om de rest van de vissen uit te vangen maar dat is niet gelukt.....De kl.te parasiet heeft zo goed als de rest van de vissen ook uitgemoord,er zwemt hier bijna niets meer rond.Het is erg stil geworden in de bak.............

Pieter

Beste Pieter,

Dat er bijna geen vis meer rond zwemt bij jou is eigenlijk nauwelijks voor te stellen.
Het is eigenlijk onbestaanbaar en ook onuitstaanbaar.
Jullie hebben de hele operatie zo goed voorbereid en zo goed doordacht.
Ik wens je veel inspiratie bij het onderzoeken van alle opties, en ik hoop van harte dat de mogelijkheid stoppen snel naar de prullenbak gaat.
Jij bent voor mij zo'n inspiratie en er is geen groter boegbeeld voor het zeewater gebeuren dan jij bent!

Veel wijsheid toegewenst.

ik weet precies wat jullie meemaken Pieter en Richard,een jaartje geleden zat ik hier thuis in de zelfde situatie,ik had gelukkig al mijn lipvissen over gehouden,was ik deze ook verloren had ik de bak buiten gekieperd,dit zijn verzamelingen van vissen die je in de loop van jaren bij elkaar spaart en waarvan je bijna zeker weet dat je sommige exemplaren niet meer snel in de bak krijgt,als je dan ook nog zoals ik al je koralen terug de kelder in mag dragen is de zin helemaal weg dus ik hoop dat je koralen het wel goed doen,stoppen of niet is iets waar je goed moet over denken,ik hoop van harte dat je door gaat want zoals je weet is mijn grote liefde keizer en lipvissen en wat keizers betreft was je gewoon de top.
sterkte ermee grt Luc

Heel veel sterkte in deze misere. Woorden schieten te kort.
Ik hoop dat jullie toch de moed weer vinden om door te gaan met dat prachtige rif.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan