Frank & Tamara
Senior Forumlid
Hoi Pieter,
ook van deze kant heel veel sterkte gewenst
Groeten Frank en Tamara
ook van deze kant heel veel sterkte gewenst
Groeten Frank en Tamara
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Heel tof van je om dit aan te bieden Frank,waardeer dit gebaar ten zeerstetopjesmaar er komt voorlopig niets meer in.Het weekend gaan we hier alle optie's doornemen,ook helemaal stoppen is niet uitgesloten.Hoi Pieter,
ik heb hier nog een valse bijouterie lipvis van ca. 15 cm zwemmen, die voor mij te groot gaat worden. Je mag deze zo van me hebben als je wil.
http://www.zeewaterforum.info/database/index.php?DierID=241&taal=ned
Ik hoor het wel.
Groeten Frank
Begrijpelijk Pieter... Ik denk dat niemand het onbegrijpelijk zal vinden dat het woord 'stoppen' door je gedachten gaat. Maar ik denk dat onderstaande foto toont waarom dat eigenlijk geen optie is; jouw bak staat op de omslag van hét boek over onze hobby.Heel tof van je om dit aan te bieden Frank,waardeer dit gebaar ten zeerstetopjesmaar er komt voorlopig niets meer in.Het weekend gaan we hier alle optie's doornemen,ook helemaal stoppen is niet uitgesloten.
Pieter
Iedereen bedankt voor de supporttopjeslles eraan gedaan om de rest van de vissen uit te vangen maar dat is niet gelukt.....De kl.te parasiet heeft zo goed als de rest van de vissen ook uitgemoord,er zwemt hier bijna niets meer rond.Het is erg stil geworden in de bak.............
Pieter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.