Frode
Zeewind in De Kop
Een zeer interessante soort. Richard Dawkins zou zeggen: "Missing links? What do you mean, missing?"![]()
Ja, bizar...en met een 5de poot...soms zou je wel eens een paar honderdduizend jaar vooruit willen kunnen kijken...
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Een zeer interessante soort. Richard Dawkins zou zeggen: "Missing links? What do you mean, missing?"![]()
Helaas Frode dat ga ik niet redden...........En dan nog, zeggen ze die gekken uit het prehistorisch digitaal tijdperk hadden zeedieren zitten tussen een paar stukjes glas voor hun hobby......Ja, bizar...en met een 5de poot...soms zou je wel eens een paar honderdduizend jaar vooruit willen kunnen kijken...
Helaas Frode dat ga ik niet redden...........En dan nog, zeggen ze die gekken uit het prehistorisch digitaal tijdperk hadden zeedieren zitten tussen een paar stukjes glas voor hun hobby......
Groeten Pieter
90 ml per dag Dio,hij zuipt meer dan ik.Echt mooi moet hem zeker een keer bekijken.
hoeveel ml wotka voeg je nu al toe?
groet Dio,
Sorry verkeerde filmpje....
Nu de goede..
[video=youtube_share;aFOgemUdgZQ]https://youtu.be/aFOgemUdgZQ[/video]
Dat is goed Bas,zie je wel verschijnen.Mooi filmpje Pieter.
Ik kom van de week wel weer eens in m'n pauze langs.
Tot dan!
Gr Bas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.