U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Frode,Martin,Maximus,Lara,Frank,Rico,Hans en Ria,Frankie,Jaap,Bas,Eelfkrook,Tanne,Michael,Bas en Leo bedankt voor jullie reactie's,dat wordt hier zeer gewaardeerdtopjes.
De zandbodem is pas vervangen in delen,160 kg. in totaal.
De HQI 400w 10.000k. zijn net vervangen na 8 maanden.
Nu de filterruimte nog......dat gaat een berg meer werk zijn.
Over enkele dagen een nieuw filmpje.
Groeten Pieter
De koffie wordt koud RichardPowatHoi
goed bezig.
vanaf een donderdag dan ben ik er voor het GROTE onderhoud.
Even een weekje spelen, dan kan alles weer een jaartje mee.
Zet de koffie maar alvast klaar.
mvg
Dank je Ray.....topjes
gr Ray
De koffie wordt koud RichardPowat
groetjes Pieter
Dank je MichielWat een prachtige bak. Mooi man!
Groeten,
Michiel
Dank je Hans,we hebben alleen problemen met sommige koppels die jaren samen opgegroeid zijn....zoals het paartje dokters de Gemmatums die plotseling regelmatig een robbertje vechten waarvan er een met een behoorlijke vin beschadiging,van het andere koppel keizers nl. de clarions mag er een zn. neus niet laten zien of hij wordt gelijk weer achter de stenen verjaagd....wat nu de oorzaak is?Van elk koippel gaan we de aanstichters maar uit vangen en beneden plaatsen voor een aantal weken.....Super mooi!!!!
wat een vissen !!!
groeten Hans
Dank je Robert,leuk dit van jou te horen..een woord beautiful pieter
Altijd welkom Frode,alleen een Woensdag heb ik een erg druk schema maar we zien wel,je kan in ieder terecht en ach het is maar 500 meter van Tanne verwijderd......Hoi Pieter,
Volgende week kom ik graag even mijn nieuwe camera bij je testen. Als alles goed gaat kan ik woensdag die kant op rijden. Schikt dat?
Groet, Frode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.