Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtige bak! :-) echt heel mooi!

Prachtig Pieter, dit is werkelijk genieten! Ik kom gauw weer eens langs :)

Wat een schitterende bak, echt een plaatje!!! Blijf maar filmpjes posten want hier krijgt je geen genoeg van! Mooi die grote Naso's, verschillende vossenkoppen en die dokters bij elkaar! Overigens mag de rest van de verzameling vissen er natuurlijk ook zijn!!! #topbak

Frode,Martin,Maximus,Lara,Frank,Rico,Hans en Ria,Frankie,Jaap,Bas,Eelfkrook,Tanne,Michael,Bas en Leo bedankt voor jullie reactie's,dat wordt hier zeer gewaardeerdtopjes.
De zandbodem is pas vervangen in delen,160 kg. in totaal.
De HQI 400w 10.000k. zijn net vervangen na 8 maanden.
Nu de filterruimte nog......dat gaat een berg meer werk zijn.
Over enkele dagen een nieuw filmpje.

Groeten Pieter

Hoi
goed bezig.
vanaf een donderdag dan ben ik er voor het GROTE onderhoud.
:p
Even een weekje spelen, dan kan alles weer een jaartje mee.
:rolleyes:
Zet de koffie maar alvast klaar.
mvg

Frode,Martin,Maximus,Lara,Frank,Rico,Hans en Ria,Frankie,Jaap,Bas,Eelfkrook,Tanne,Michael,Bas en Leo bedankt voor jullie reactie's,dat wordt hier zeer gewaardeerdtopjes.
De zandbodem is pas vervangen in delen,160 kg. in totaal.
De HQI 400w 10.000k. zijn net vervangen na 8 maanden.
Nu de filterruimte nog......dat gaat een berg meer werk zijn.
Over enkele dagen een nieuw filmpje.

Groeten Pieter

een woord beautiful pieter

Hoi
Sorry voor de koffie.
Er loopt altijd iets fout met de planning.:confused:

MAAR taxa
Morgenochtend ben ik er zeker….:p
Heb even gekeken maar dat wordt een hoop koffie drinken voor het aquarium…
Van uit het oog van de webcam ziet de bak er prachtig uit.

De koffie wordt koud RichardPowat

groetjes Pieter

Hoi Pieter,

Volgende week kom ik graag even mijn nieuwe camera bij je testen. Als alles goed gaat kan ik woensdag die kant op rijden. Schikt dat?

Groet, Frode

Super mooi!!!!
wat een vissen !!!
groeten Hans
Dank je Hans,we hebben alleen problemen met sommige koppels die jaren samen opgegroeid zijn....zoals het paartje dokters de Gemmatums die plotseling regelmatig een robbertje vechten waarvan er een met een behoorlijke vin beschadiging,van het andere koppel keizers nl. de clarions mag er een zn. neus niet laten zien of hij wordt gelijk weer achter de stenen verjaagd....wat nu de oorzaak is?Van elk koippel gaan we de aanstichters maar uit vangen en beneden plaatsen voor een aantal weken.....

Groeten Pieter

Hoi Pieter,

Volgende week kom ik graag even mijn nieuwe camera bij je testen. Als alles goed gaat kan ik woensdag die kant op rijden. Schikt dat?

Groet, Frode
Altijd welkom Frode,alleen een Woensdag heb ik een erg druk schema maar we zien wel,je kan in ieder terecht en ach het is maar 500 meter van Tanne verwijderd......

Groeten Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan