Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is toch wel een van de mooiere filmpjes die ik ooit gezien heb !

Wat betreft het licht vindt ik het juist mooi natuurlijk overkomen en helemaal niet te bruin. Als ik dit zie wil ik ook HQI en led combinatie :)

Dit is toch wel een van de mooiere filmpjes die ik ooit gezien heb !

Wat betreft het licht vindt ik het juist mooi natuurlijk overkomen en helemaal niet te bruin. Als ik dit zie wil ik ook HQI en led combinatie :)

Tot aan 8 minuten vind ik de kleuren er mooi en natuurlijk uitzien. Na 8 minuten krijgen, hier op het scherm, rood en paars de overhand. Ik weet niet of de witbalans daar uit de bocht vliegt of dat de verlichtingsinstelling anders is.

Zoals Pieter zelf schreef hierboven is het laatste stukje, na 8 minuten, met de HQI uit gefilmd. Kwestie waar je van houd denk ik, maar tot 8 minuten is ook meer mijn smaak.

Tot aan 8 minuten vind ik de kleuren er mooi en natuurlijk uitzien. Na 8 minuten krijgen, hier op het scherm, rood en paars de overhand. Ik weet niet of de witbalans daar uit de bocht vliegt of dat de verlichtingsinstelling anders is.

Frankie;vindt zelf de opnames te bruin het komt toch puur door de Camera instellingen want zo is de bak niet er staat nl veel blauwe led op.
Het laatste stukje film is alleen onder led wanneer de HQI net uitgefloept was en alles nog lekker staat na te gloeien,,,
Tony komt over een paar weken nog eens langs om nieuwe opnames te maken zowel bewegend,macro opnames en met een andere lichtinstelling.

Groeten PIETER

Ik dacht al "wat heeft hij met zijn verlichting gedaan", want op de vorige overzicht foto's ziet het er veel beter uit ;).

Zeg maar tegen Tony van mij dat hij een nieuw filmpje maakt met betere camera instellingen :p :biggrin:.

Prachtige bak, super scherp gefilmd, en dan nog lees ik 'commentaar' :p :biggrin: we leggen de lat wel hoog he!

Met één woord fantastisch om te zien Pieter, bijna of je echt voor de bak staat. Als dit filmpje in de wachtkamer draait, ga ik gerust een keertje vaker naar de tandarts :p

Komend weekeind wil het gezin naar Blijdorp...helaas op zondag, dus dat gaat geen ommetje naar Vlaardingen worden...nou ja, nog maar een keer het filmpje draaien dan.

(ik wordt nu wel heel nieuwsgierig hoe de combinatie LED-HQI er in het echt uitziet ...)

Dat is heel mooi en een grote eer FrodetopjesDenk dat zij net zo als ik je fotokwaliteit erg waarderen.......elk schubbetje is tellen.
Je hebt er toch wel geëist dat copyrechten bij jou blijven?

Groeten Pieter

prachtig pieter
en ook ik kijk regelmatig mee op de live cam
echt een prachtig rif
en met de hqi leeft het meer in mijn bevindingen
gr robert

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Dat is heel mooi en een grote eer FrodetopjesDenk dat zij net zo als ik je fotokwaliteit erg waarderen.......elk schubbetje is tellen.
Je hebt er toch wel geëist dat copyrechten bij jou blijven?

Groeten Pieter

Ja hoor, ze mogen de foto gebruiken voor niet commerciële doeleinden, maar de rechten blijven van mij ... niet dat ik daar veel mee doen [emoji12]

Vandaag even de groente tuin bij gewerkt.
Toch weer een hele volle emmer met wier verwijderd.

Tevens de doorstroming verdubbeld van 12 naar 24 m3.

Qua vervuiling valt het heel erg mee, de Rdsb werkt goed.

Bijlagen

• IMG_3199.jpg
    IMG_3199.jpg
    41,9 KB · Weergaven: 89
  • IMG_3198.jpg
    IMG_3198.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 93
  • IMG_3196.jpg
    IMG_3196.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 93
Prachtig! Wat houdt bij jou je zand zo mooi schoon?

Filmpje.....
[video=youtube_share;nuXpCpfYqN8]http://youtu.be/nuXpCpfYqN8[/video]

Geweldig Pieter uitsteeekend

Tijd om weer eens langs te komen. Neem het slabbertje van onze kleine voor de zekerheid wel ff mee :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan