Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij werkt nu wel !!
wel grappig om op deze wijze je bak in de gaten te kunnen houden
overigens prachtige stukken koraal en een mooi opbouw
helaas wel 'n takke eind rijden om ff te bezichtigen, maar als ik 'n keer in de buurt ben kom ik deze zeker bezichtigen
groetjes, peter

Hoi

Namens Lucas heel erg bedankt voor het aquariumpje.
Hij is dol gelukkig met de guppy's en zijn goudvissie...

Heb altijd al gezegd dat aqua-medic leuk is voor zoetwater.

mvg

Bijlagen

• IMG_2975.jpg
    IMG_2975.jpg
    27,8 KB · Weergaven: 109
hij werkt nu wel !!
wel grappig om op deze wijze je bak in de gaten te kunnen houden
overigens prachtige stukken koraal en een mooi opbouw
helaas wel 'n takke eind rijden om ff te bezichtigen, maar als ik 'n keer in de buurt ben kom ik deze zeker bezichtigen
groetjes, peter
Nee joh Peter,zo mooi is deze bak nou ook weer niet,bij de forum verkiezing is ergens op de 484 of 485 e plek geeindigt....maar altijd welkom.

Groeten Pieter

Hoi

Namens Lucas heel erg bedankt voor het aquariumpje.
Hij is dol gelukkig met de guppy's en zijn goudvissie...

Heb altijd al gezegd dat aqua-medic leuk is voor zoetwater.

mvg
KIJK Lucas blij en jij blij is dat nou een kip in het water......Powat

En nog een klein filmpje.
[video=youtube_share;00T7p3lLU_A]http://youtu.be/00T7p3lLU_A[/video]

Wat een prachtig gezicht!!! Het is echt een mooi rif zo!!!!

Gr. Jeroen

Ziet er prachtig uit Pieter; bovenin de sps en onderin de lps en mooi verlicht door de HQI, een paar mooie wuivende gorgonen zouden niet misstaan in dit geheel...;)

gr. Marcel

Ik ben het met marcel geheel eens. :p

De bak is heel mooi maar ook vrij staties.
Een mooi veltje stam xenia of een groep gekleurde sinularia of krulgorgonen zou zeker niet verkeerd staan.:rolleyes:

Ziet er prachtig uit Pieter; bovenin de sps en onderin de lps en mooi verlicht door de HQI, een paar mooie wuivende gorgonen zouden niet misstaan in dit geheel...;)

gr. Marcel

gr. Marcel
Dank je Marcel,er staat toch een aanzienlijke hoeveelheid gorgonen in bijvoorbeeld aan de rechterzijde op de rugkam staan over een lengte van een meter 12 gorgonen allen ze staan gegroepeerd goed te zien op de live cam en hoog in de midden,we zoeken alleen nog wat waaiers.

Groeten Pieter.

Laatst bewerkt:
Ik ben het met marcel geheel eens. :p

De bak is heel mooi maar ook vrij staties.
Een mooi veltje stam xenia of een groep gekleurde sinularia of krulgorgonen zou zeker niet verkeerd staan.:rolleyes:
Hoi Richard we hebben het er nog wel over maar sta op het punt om op vakantie ter gaan maar we hebben LEKKAGE199544

Groeten Pieter

Ach denk in oplossingen en niet in problemen.thumbs up

Vrijwel elk aquarium heeft lekkage, anders zou er niets naar je filter lopen. Nou dat is toch positief.:p

Het was maar een koppeling die los zat, 5 minuutjes werk, ook weer opgelost.
Dus vanuit je luie stoel met de webcam aan..
Een prettige vakantie..

Hoi Richard we hebben het er nog wel over maar sta op het punt om op vakantie ter gaan maar we hebben LEKKAGE199544

Groeten Pieter

Dank je Marcel,er staat toch een aanzienlijke hoeveelheid gorgonen in bijvoorbeeld aan de rechterzijde op de rugkam staan over een lengte van een meter 12 gorgonen allen ze staan gegroepeerd goed te zien op de live cam en hoog in de midden,we zoeken alleen nog wat waaiers.

Groeten Pieter.

Hoi pieter, helemaal niet gezien, beter kijken in het vervolg.

gr. Marcel

Hallo,

Hoe laat is het voedertijd? Hopelijk kan ik dan eens zien dan :)

Mvg,
Roy
Ha ha Roy we hebben hier geen vaste tijden anders hangen ze rond die tijd voor het glas.

De jongens die hier achterblijven hebben een geintje bedacht tijdens mijn afwezigheid door een foto voor de webcam met een lege bak te hangen om te kijken hoe snel ik terug ben....

Groeten Pieter

Weer terug van een aantal weken Ardennen.....De bak kunnen volgen via de webcam....
Het staat er allemaal fraai bij en de vissen super gezond,bedankt Richard en Aqua Compleet (Arie) voor de goede zorgen,jullie hebben je best gedaan,top topjes

Groeten Pieter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan