Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: 6 meter bak Vlaardingen

Zeer mooie foto's Martin en Erik prachtig.:goed:
Heb jullie vanavond mogen ontmoeten bij Manuel ben ook wel benieuwd naar de foto's die jullie daar hebben genomen.;)

Pieter bedankt voor de koffie en de informatie. Jullie bak staat er echt schitterend bij en wil iedereen ook melden ben je ooit in buurt van Vlaardingen en je hebt een dagje over ga dan even bij de 6 meter bak kijken. Ben heel benieuwd hoe de nieuwe opbouw eruit gaat zien. Tot de volgende keer.

Pieter bedankt voor de koffie en de informatie. Jullie bak staat er echt schitterend bij en wil iedereen ook melden ben je ooit in buurt van Vlaardingen en je hebt een dagje over ga dan even bij de 6 meter bak kijken. Ben heel benieuwd hoe de nieuwe opbouw eruit gaat zien. Tot de volgende keer.
Dennis,het was kort maar even gezellig:goed:

Pieter

De keizerfamilie begint nu aardig compleet te geraken.Na heeeeel lang wachten toch eindelijk een koppel Chaetodontoplus conspicillatus gevonden.Het zijn nog redelijk jonge dieren van een 6a7 cm.Of het echt een koppel is,is het afwachten tot ze een pakweg 12a 13 cm zijn,geslachtsverschillen zijn nu nog niet herkenbaar.Deze beauty's komen van zuidwest Australie,de Lord Howe eilanden.Wilde deze dieren direkt in de 6 mtr bak plaatsen,toch maar niet gedaan,ze zitten voorlopig om aan te sterken bij de mini Holacanthus africanus(jes).Foto's volgen later.

Pieter

Zeker een erg mooie aanwinst Pieter,ze komen maar eens om de 4-5 jaar en erg beperkt binnen heb ik gehoord,veel geluk ermee:goed:en ik kom ze wel eens bewonderen bij jou

Dat vind ik echt de mooiste keizer. Hoe hij op de voorkant van het boek van Debelius staat, prachtig.

Als je tijd hebt zou ik er graag foto's van zien :goed:

Groeten Thijs

Zeker een erg mooie aanwinst Pieter,ze komen maar eens om de 4-5 jaar en erg beperkt binnen heb ik gehoord,veel geluk ermee:goed:en ik kom ze wel eens bewonderen bij jou
Ga de naam van dagboek maar veranderen in"Angels reef":biggrin::biggrin::biggrin:

Dat vind ik echt de mooiste keizer. Hoe hij op de voorkant van het boek van Debelius staat, prachtig.

Als je tijd hebt zou ik er graag foto's van zien :goed:

Groeten Thijs
Eerst rust Thijs en dan komen de foto's vanzelf wel.....

Pieter

Prachtige film van een hele mooie bak. Zo kun je goed wakker worden met een bakje koffie en kijkend naar deze beelden! :goed:

even één bladzijde terug slaan!!!!

Morgen staat ook de video er op!!! ( als vannacht alles goed gaat )

De keizerfamilie begint nu aardig compleet te geraken.Na heeeeel lang wachten toch eindelijk een koppel Chaetodontoplus conspicillatus gevonden.Het zijn nog redelijk jonge dieren van een 6a7 cm.Of het echt een koppel is,is het afwachten tot ze een pakweg 12a 13 cm zijn,geslachtsverschillen zijn nu nog niet herkenbaar.Deze beauty's komen van zuidwest Australie,de Lord Howe eilanden.Wilde deze dieren direkt in de 6 mtr bak plaatsen,toch maar niet gedaan,ze zitten voorlopig om aan te sterken bij de mini Holacanthus africanus(jes).Foto's volgen later.

Pieter
Pieter, gefeliciteerd met deze aankoop! Ik kom ze gauw bekijken!

Wat betreft het re-aquascapen van de bak: jullie hebben lef, maar ook kennis, kunde en ervaring genoeg om dit project zeer mooi te laten slagen! Uiteraard ben ik ook bereid wat avond of weekend m'n armen uit de mouwen te steken!

Het blijft een genot om te zien. Heerlijk al die foto's en filmpjes! :cool::)
Leuke aanwinst Pieter die nieuwe keizers. Ben erg benieuwd. Kom snel weer eens kijken bij je als het schikt.

Hele mooie film Martin, van een mooie bak:goed:.

mvgr
twan

Ga de naam van dagboek maar veranderen in"Angels reef":biggrin::biggrin::biggrin:
Je pakt me de woorden uit de mond Pieter:biggrin:mooi filmje ook hier natuurlijk,zijn mooie herinneringen voor later:)

foto,s van de nieuwe aanwinst....

Bijlagen

• PA100141.JPG
    PA100141.JPG
    325,2 KB · Weergaven: 21
  • PA100143.JPG
    PA100143.JPG
    295,7 KB · Weergaven: 26

Superkeizer!!erg fraai.Gaat het inplaatsen later niet voor knokken zorgen in de grote bak?

Verder een zeer mooi filmpje van de bak!!

Tot november!(AZAC dagje...)

Superkeizer!!erg fraai.Gaat het inplaatsen later niet voor knokken zorgen in de grote bak?

Verder een zeer mooi filmpje van de bak!!

Tot november!(AZAC dagje...)

AZAC dagje?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan