Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto's

Bijlagen

• IMG_0612.jpg
    IMG_0612.jpg
    88,2 KB · Weergaven: 69
  • IMG_0613.jpg
    IMG_0613.jpg
    91,8 KB · Weergaven: 66
  • IMG_0614.jpg
    IMG_0614.jpg
    83,3 KB · Weergaven: 70
  • IMG_0615.jpg
    IMG_0615.jpg
    87,8 KB · Weergaven: 67
  • IMG_0616.jpg
    IMG_0616.jpg
    55,4 KB · Weergaven: 116
En nog een paar.

Bijlagen

• IMG_0617.jpg
    IMG_0617.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 73
  • IMG_0618.jpg
    IMG_0618.jpg
    88,1 KB · Weergaven: 76
  • IMG_0619.jpg
    IMG_0619.jpg
    72,1 KB · Weergaven: 76
  • IMG_0620.jpg
    IMG_0620.jpg
    70,4 KB · Weergaven: 79
  • IMG_0621.jpg
    IMG_0621.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 66
Ik zeg ga door, ga door. Meer foto's.
Genieten hoor :cool:

Wederom zeer mooie koralen Pieter, vooral deze vind ik persoonlijk geslaagd, een granulosa of loripes denk ik.

Marcel

attachment.php

Prachtige foto , echt genieten dit !

Mooie foto,s van een prachtige bak.;)
Via de webcame ziet het er goed uit.
Zijn de nieuwe pompen al binnen.?

moeilijk hè, foto maken met zoveel vis wat in de weg zwemt.:rolleyes:

zie je

Merci voor de super ontvangst en uitleg gisteren.
Super bak en prachtige techniek, hier wordt wat verpompt!

Thijs,Bjorn,Wesley,Marcel en dat is inderdaad een granulosa.Erik,Bas,Theo,SanderR en Leo heel erg bedankt voor jullie reactie'stopjes

Groeten Pieter

Afgelopen week weer bijna 3000 liter vers zeewater er in geplensd,je ziet de bak daar van opknappen... zulke verversingen doen het hier altijd goed en een pak voordeliger dan aangemaakt zeewater.Sporen elementen van Reef Corner en Wodka aangevuld
De zand/grint bodem voor de helft verwijderd,schoongemaakt en bij gevuld,het is nu weer een wit strand....
5 litertjes Rowa fos ingezet met dank aan Richard die er de afgelopen weken ook heel wat uurtjes ingestopt heeft...

Groeten Pieter

Laatst bewerkt:
Afgelopen week weer bijna 3000 liter vers zeewater er in geplensd,je ziet de bak daar van opknappen... zulke verversingen doen het hier altijd goed en een pak voordeliger dan aangemaakt zeewater.Sporen elementen van Reef Corner en Wodka aangevuld
De zand/grint bodem voor de helft verwijderd,schoongemaakt en bij gevuld,het is nu weer een wit strand....
5 litertjes Rowa fos ingezet met dank aan Richard die er de afgelopen weken ook heel wat uurtjes ingestopt heeft...

Groeten Pieter

Het zag er ook echt super uit pieter bak is echt een plaatje.

Groetjes wesley

Ik ben een pak minder actief op dit forum, zeker qua posten, maar voor deze bak maak ik toch graag een uitzondering.

Bedankt voor de schitterende rondleiding zaterdag. Het was enorm indrukwekkend ... een realisatie om trots op te zijn!

Husterix en Kihon wat ik bedoel;is er ergens een verslag te lezen van deze reis Der Belgen net zoals een deel in Wesley's dagboek staat maar dan van de hele dag of misschien een link?Ben heel benieuwd hoe deze dag met verdere bezoeken verlopen is.....

Groeten Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan