W.vreeswijk
Senior Forumlid
Super zeg geweldig.
Groetjes wesley
Groetjes wesley
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Het was erg gezellig Robert en leuk dat je Vincent uit de UK heeft meegenomen die heb ik al een jaar of 8 niet meer gezientopjesVandaag ook wezen genieten
Het niveau van deze bak is en blijft geweldig Petje af mannen
Bekijk bijlage 450909Bekijk bijlage 450910Bekijk bijlage 450911
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Hier het beloofde filmpje....
[video=youtube_share;UvPjhKStYts]https://youtu.be/UvPjhKStYts[/video]
Dank je Theo,sporenelementen van Reef Corner he zou niet anders meer willen......SUPER Pieter. Koralen weer goed op kleur en vissen gezond, wat wil een mens nog meer
Theo
De Deep in the blue is nu enkele weken van het grote systeem afgekoppeld en draait nu volledig op zichzelf dus de enorme voedsel dumping blijft nu ook in deze bak.En
dat is goed te merken aan de waterwaardes van de 6 meter bak,een stuk beter onder controle te houden en dat in zo,'n korte tijd.
Wodka verbruik...op het doseerapparaat....1liter per 10 dagen en dat is meer dan ik zelf consumeer...
Groeten Pieter
Ha, ha 1 liter wodka in 10 dagen! Het blijft raar om in dat soort proporties de denken [emoji28]
Groet,
Frode
Met een volledig eigen filter 80x80x60cm. Wesley,door Richard vakkundig in elkaar geknutseld met afschuimer ,diepzandbed filter,kool en fosfaat filters,wierenfilter,osmose bijvul en zeo brokken filterKlinkt goed pieter.
En draaid de deep nu alleen op het grote zandfilter of hebben jullie daaraan ook nog aanpassingen gedaan.
Groetjes wesley
Met een volledig eigen filter 80x80x60cm. Wesley,door Richard vakkundig in elkaar geknutseld met afschuimer ,diepzandbed filter,kool en fosfaat filters,wierenfilter,osmose bijvul en zeo brokken filterEn Wodka
En het grote zandzweef wervel filter staat er ook op.
Groeten Pieter
Dat klopt Bjorn,op zulke vakmensen moeten we heel zuinig zijn,die zijn er niet zoveel....Ja, schitterend hoe de bak er weer bij staat.
Sporen elementen van Theo zijn toppie.
Hopen dat Theo nog lang mee mag gaan want hij brengt bij veel mensen kleur in huis (aquarium)![]()
Op de doseerpomp Frode uit de fles,het is ook een behoorlijke plas water .........,uit de hand doseren gaat hier niet werken want deze methode vereist discipline die we hier niet hebben.Ha, ha 1 liter wodka in 10 dagen! Het blijft raar om in dat soort proporties de denken [emoji28]
Groet,
Frode
Bij de Slijterij willen ze het ook niet geloven als ik elke maand 4 flessen Wodka(incl de NSP bak)ga kopen voor in een aquarium.....Ze kijken me inmiddels al vreemd aan....enaccordenaccordIk dacht precies hetzelfde.. Het blijft hylarisch!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.