Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan me niet inbeelden dat die 15 gele daar blij mee zijn Pieter maar je weet maar nooit he:):)

Waarom zou ik afzien van Achillessen?

Pieter

Kan me niet inbeelden dat die 15 gele daar blij mee zijn Pieter maar je weet maar nooit he:):)
In 6 mtr kan dat makkelijk maar voordat er achillessen ingezet gaan worden moet ik eerst zeker weten dat dit de laatste inzetbare vissen gaan en worden en dat er daarna 3a4 maanden daarna geen werkzaamheden meer in bak kunnen plaats vinden.De 15 gele zijn nog klein en zullen de eerste zes maanden geen bedreiging gaan vormen voor Achillessen of anders om, ben eerder bang om strijd tussen achillessen onderling,misschien wordt het aantal beperkt tot 1 exemplaar.We gaan er eerst eens goed over nadenken,het is voor mij in iedergeval de mooiste dokter die rondzwemt.

Pieter.

Weer even een paar foto`s

Bijlagen

• DSC04096.jpg
    DSC04096.jpg
    558,4 KB · Weergaven: 35
  • DSC04099.jpg
    DSC04099.jpg
    424,4 KB · Weergaven: 30
  • DSC04100.jpg
    DSC04100.jpg
    463,3 KB · Weergaven: 34
  • DSC04101.jpg
    DSC04101.jpg
    457,6 KB · Weergaven: 36
  • DSC04103.jpg
    DSC04103.jpg
    429,7 KB · Weergaven: 29
Vind er niets aan........

😝😜😝😜😜👍👍👍

Ze staan er goed bij Pieter.

Zijn mijn favorieten, die granulosa soorten.

groetjes
twan

Dank je Sander,wie maakt bij jullie eigenlijk de foto's,jij of Lin?

Pieter

Ik maak echt ziekelijk veel foto's van onze bak..linda heb laatst vanaf pagina 925 gemaakt vaak staat haar naam erbij..maar ze krijgt het altijd beter voor me kaar als ze er zin in heb en ze heb de camera in de hand dan maak ze mooiere plaatsjes..laatste was ik zo fanatiek dat ik foto's van boven nam met me lens in het water:rolleyes:maar goed ze waren voor mij doen goed gelukt!!:biggrin:

lijk me ooit schitterend om je pracht te bewonderen jammer dat wij er toen niet bij kon zijn!

gr
sander

Laatst bewerkt:
Hier de rest van de foto`s

Bijlagen

• DSC04105.jpg
    DSC04105.jpg
    421,8 KB · Weergaven: 30
  • DSC04109.jpg
    DSC04109.jpg
    415,2 KB · Weergaven: 27
  • DSC04114.jpg
    DSC04114.jpg
    437,9 KB · Weergaven: 25
  • DSC04115.jpg
    DSC04115.jpg
    351,4 KB · Weergaven: 29
Ik maak echt ziekelijk veel foto's van onze bak..linda heb laatst vanaf pagina 925 gemaakt vaak staat haar naam erbij..maar ze krijgt het altijd beter voor me kaar als ze er zin in heb en ze heb de camera in de hand dan maak ze mooiere plaatsjes..laatste was ik zo fanatiek dat ik foto's van boven nam met me lens in het water:rolleyes:maar goed ze waren voor mij doen goed gelukt!!:biggrin:

lijk me ooit schitterend om je pracht te bewonderen jammer dat wij er toen niet bij kon zijn!

gr
sander
Dat komt nog wel eens een keertje Sander....

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan