Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zeewater blijft toch kriebelen

ferryl65

Senior Forumlid
Hallo allemaal, mijn laatste post was in 2014 zag ik.

Geruime tijd niks meer gedaan qua aquariums, ook in de tussentijd in Spanje gewoont en nu sinds 2 jaar wonende in België, toevallig tegen een nanobakje gelopen van 90 liter en ik dacht “ Waarom ook niet”

We moeten hem nog even schoonmaken en dan spulletjes halen om op te starten, jawel, helemaal weer in de ban van het zeewater 😁

Ondertussen hier weer rondneuzen want in 10 jaar tijd zal er denk ik veel veranderd zijn. Ik beschouwd me dus gewoon als nieuweling met een beetje ervaring, wat kan je veel vergeten in de tussentijd 🤭

De bedoeling is om wat koraaltjes te houden en later wat kleine visjes erbij en lekker laten draaien om het als vervolg er een quarantaine bakje/stekjes of noodopvang bak te gebruiken en daarna een grotere aquarium op te starten,

Ik heb er zin in, dagboek en foto’s volgen,

Ferry

Welkom terug Ferry! (y)
Dank je wel, ik las even snel dat je een RSM250 hebt, mooie aquarium en zeker met die aanpassingen, ik heb hem ook gehad, wie weet kopen we een leuk stekje bij jou in de toekomst, zien er goed uit (y)

Ik had dikke 12 jaar die RSM 250 totdat het meubel begon al beetje kapot gaan van de voet vanwege paar keer het water op de vloer. Dacht dat ik beter niet naar 13-de jaar ga:rolleyes: en toen uiteindelijk groter gegaan:LOL: Het bleef ook al jaren een droom😇 Het is een bak van 535l. geworden die diamond line van Aquaja. Deze nieuwe bak is nu ong 2,5 jaar oud. Altijd welkom hier! Alvast veel succes en plezier met de opstart(y)

Back
Bovenaan