ik heb deze;
http://www.zeewaterforum.info/database/index.php?DierID=279&taal=ned&GroepID=20&HoofdgroepID=1
neemt al het voer aan heeft een holletje gebouwd waar hij de hele dag druk mee is en ik heb hem nog geen zand mee naar boven zien nemen.
Deze had ik ook gezien maar keek er al gauw overheen omdat hij moeilijk te krijgen zou zijn.
De vrouw vond hem in ieder geval niet mooi haha, dan is er weinig kans van slagen
Valenciennea strigata die heb ik ook. Pracht beestje om te zien. Houdt er inderdaad van om alles op hoge hoogte mee te nemen en lekker te laten dwarrelen.
Bij mij is die wel wat afgevallen helaas. Maar hij gaat nu wel met de pot mee eten, dus ik verwacht dat het wel goed komt.
Ok, die neemt het dus nog wel eens hoog de bak in.
Dan ben ik toch wel bang voor de koralen die dat niet prettig vinden.
Hopen dat hij wat bijtrekt van het eten dan.
Je kan beter de puelaris nemen. Dat zijn de beste want die blijven tenminste vlak bij het zand en gaan niet met een bek vol zand de hoogte in. Een koppel is het beste en leukste. Bij het inzetten zijn het gevoelige en zenuwachtige vissen, maar eenmaal gewend niet schuw meer.
Grt. Mark
Ah top, de vrouw zal helemaal gelukkig zijn haha.
Ik heb filmpjes zitten bekijken van diverse soorten en deze heb ik inderdaad vrijwel alleen aan de bodem gezien.
Een koppel was zeker het idee
klopt ik heb er ook 2 helaas geen koppen en in tegenstelling tot de blauwstreep blijft die heerlijk laag aan de grond.
Enig nadeel ze verzetten bergen zand haha maar wel lachen als je ziet hoe ze zich te pleuris werken in de bak. In begin idd schuw nu niet meer.
Ah mooi, leuke dieren dus als ik je zo hoor. Nooit hommeles met zijn 2en als het geen koppel is?
Haha, als ik het zo lees kunnen we nog wel eens lachen om de dieren.
Nu nog even kijken of ze er al ingaan of nog een half jaartje wacht tot de nieuwe bak er is.
Wellicht dat ze iets te krap zitten in een meter bak?