Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Wel of geen zee aquarium en nieuw op het forum!

@lestini aangezien jij ook een 30x30x30 hebt zal jij misschien je set up/ wat jij gebruikt kunnen delen met mij? Als dit niet teveel moeite is. Mag ook volgens mij kan dat een prive bericht via dit forum naar mij.

@lestini aangezien jij ook een 30x30x30 hebt zal jij misschien je set up/ wat jij gebruikt kunnen delen met mij? Als dit niet teveel moeite is. Mag ook volgens mij kan dat een prive bericht via dit forum naar mij.
Zal ik op een goed moment eens posten hier. Kan denk ik geen kwaad om te delen hier. Zijn vast meer benieuwd naar.

@lestini Top super fijn ik kijk er naar uit!
Nee ik ook niet eigenlijk max 2 weken misschien hooguit een keer 3 maar dat is al heel lang niet meer voorgekomen meestal 1 of 2 weken. Misschien in de zomervakantie en okt 1 a 2 weekjes weg max
Voeden natuurlijk met een auto feeder dat is altijd makelijk

Vandaag even gekeken hoe warm het in mijn kamer word met de deur dicht en de airco uit en de gordijnen open.
Vooral in de na middag staat de zon te broeien op mijn kant.
Mijn zoetwater aquarium staat normaal op 24/24.2 daar tussen in (110 liter aquarium)
In de loop van de middag werd het max 24 in mn kamer met de avond zon eenmaal aan mijn raam kant 26.5. Nu de airco 1 uur aan en is het 24,2
De 30 liter aquarium die ik evt zal willen zal volkomen uit direct zonlicht staan. komt in een donker hoekje te staan. Is dit te doen denken jullie? En op welke temp zal ik mijn aquarium instellen evt.
Mijn 110 liter aquarium heeft een gesloten kap

IMG_0502.jpegIMG_0501.PNG

Back
Bovenaan