Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vissen kopen en opsturen

De meeste vissen in mijn bak komen uit breda (ook de mandarijn) Alles is gezond en nog geen gekke dingen meegemaakt. 1 vis overleden maar dat had denk ik meer met de kwaliteit in mijn bak (nieuw/opstart) Ondanks de diverse meningen(ook van internet) kom ik er graag en wordt ik altijd vriendelijk geholpen.

Persoonlijk zou ik nooit vissen laten opsturen. Ophalen , met boven de toegestaande snelheid richting huis en dan acclimatiseren :ROFLMAO:
Klopt wij hadden er 15 gekocht ook nog duurder vissen en zijn er nog 2 van over en nog een ziekte in de bak ook nog koop daar nooit niks meer

De meeste vissen in mijn bak komen uit breda (ook de mandarijn) Alles is gezond en nog geen gekke dingen meegemaakt. 1 vis overleden maar dat had denk ik meer met de kwaliteit in mijn bak (nieuw/opstart) Ondanks de diverse meningen(ook van internet) kom ik er graag en wordt ik altijd vriendelijk geholpen.

Persoonlijk zou ik nooit vissen laten opsturen. Ophalen , met boven de toegestaande snelheid richting huis en dan acclimatiseren :ROFLMAO:
Ik koop ook nooit meer via internet,ik wil de vissen eerst zien voor ik ze koop!

Ik koop ook nooit meer via internet,ik wil de vissen eerst zien voor ik ze koop!
Ik ook. Ik zoek altijd naar afwijkend gedrag en dan zeg ik : Doe maar die maar! hahaha

Ik heb wel ongewervelde gekocht uit breda maar voor vissen ga ik echt altijd kijken en zelf uitzoeken. Even observeren kan veel problemen voorkomen. Kan je niet met iemand meerijden?

Back
Bovenaan