U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik bedoel die balletjes die van keramiek gemaakt zijnWat bedoel je juist met bioballs?
Van die plastieke balletjes niet doen.
Zijn het van die poreuse van maxspec ofzo dan ja.
Je kan prima Kaldness (K1) filtermedium gebruiken. Wel goed laten wervelen.Wat bedoel je juist met bioballs?
Van die plastieke balletjes niet doen.
Deze kan je zeker en vast gebruiken heb ik hier ook en werkt perfect.Je kan prima Kaldness (K1) filtermedium gebruiken
Ik bedoel die balletjes die van keramiek gemaakt zijn![]()
Welk merk bioballs adviseren jullie (die van keramiek) en hoe kan ik die het beste introduceren?Deze kan je zeker en vast gebruiken heb ik hier ook en werkt perfect.
![]()
Je had de marineheb zelf 2kg biohome: https://biohomenederland.nl/product/biohome-ultimate-biologisch-filtermedia/, zitten sporen elementen in dus absoluut niet afspoelen voordat je ze in de bak doet. ik heb een 75l nano bak. heb ook nog 1kg siporax toegevoegd (geen link erbij want deze kan je bijna overal krijgen). duurde bij mij ongeveer 6 weken tot ik het volle effect zag dus beetje geduld hebben![]()
Pardon die had ik ook, foutje verkeerde link, heb hem aangepast hierbovenJe had de marine
moeten nemen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.