Hats_
Marien Ecoloog
Maar dat doe je wel. Iedereen hier zegt dat die vissen niet kunnen in zo'n bak en jij zegt dat jij het beter weet en dat het wel kan.Ik zal zeker niet zeggen dat ik het beter weet,
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Maar dat doe je wel. Iedereen hier zegt dat die vissen niet kunnen in zo'n bak en jij zegt dat jij het beter weet en dat het wel kan.Ik zal zeker niet zeggen dat ik het beter weet,
Simon, ik waardeer dat je je ervaring wilt delen, maar ik zou het wel fijn vinden als dat op een respectvolle toon kan.Maar dat doe je wel. Iedereen hier zegt dat die vissen niet kunnen in zo'n bak en jij zegt dat jij het beter weet en dat het wel kan.
JL92, ik begrijp wat je bedoelt, maar het is niet zo dat ik “wacht tot het misgaat”.M.a.w. je wacht tot het te laat is, en dan grijp je in. Dat verdient zeker respect!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.