William & Brenda
ZeewaterForum gebruiker
voor het online shoppe, kijk ik echt gewoon rond bij wie ik het meest voordeel kan pakken,
de goedkoopste mag leveren, heel simpel
de goedkoopste mag leveren, heel simpel
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Het is maar net wat je eerste indruk is, vooral bij beginners. Wordt je snel geholpen en goed te woord gestaan dan is die winkel al snel "de beste". En als ik lees dat er door beginners over goede prijzen wordt gesproken, sorry, maar je kunt pas echt een mening vormen als je in meerdere winkels bent geweest en diverse vissen en koralen met elkaar hebt vergeleken want voor de rest van de producten daar zitten nauwelijks verschillen in.
Overigens ik heb wat winkelnamen in dit topic voorbij zien komen waarvan eigenlijk de prijzen van de dieren eens op het forum gepubliceerd moeten worden...kijken of dan de prijzen nog zo goed bevonden worden...![]()
Wat naar mijn mening een winkel goed maakt is de service na de koop. Als ik een vis koop (lees:vis), en die is na een-twee dagen dood, dan moet daar een goede schikking getroffen worden door de winkelier. En dan heb ik het niet over 20% korting op een nieuwe aankoop, nee gewoon vervanging. En als ik een technisch apparaat koop en daar is wat mis mee binnen de garantie, dan moet dat gelijk, zonder moeite en goed opgelost kunnen worden. Dat maakt in mijn ogen een winkel goed.
En als het gaat om een onlineshop, dan vindt ik de communicatie, zorg voor het pakket, snelle levering en zoals eerder aangehaald "service na de koop" belangrijk.
Diebo vind ik inderdaad ook een mooie en goede winkelLeuk! Ik ben ook benieuwd naar andere meningen en adviezen. En ook of er verschil in prijzen is. Zelf woon ik in Nieuwegein waar Diebo zit. Een mooie winkel met veel keuze, maar zeker niet de goedkoopste winkel. Ik heb familie in Groningen wonen. Daar zit Frits Kuiper. Een vrij kleine en ouderwetse aquarium winkel. Maar zeker leuk om langs te gaan en de prijzen zijn daar ook prima! Zeer vriendelijke mensen ook!![]()
zeker, maar ik woon bij de meeste een uur tijden vandaan, daarom ben ik benieuwd welke echt de moeite waard zijnsponsors van deze site , daar al aan gedacht?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.