Hallo iedereen,
Na mijn eerst ICP in Juni was er reeds Tin aanwezig.
Aquarium opgestart in Feb.
Ik heb hier aangezien ik vrij nieuw ben in de hobby niet meteen aandacht aan besteed...
Na mijn 2de ICP in Sep ben ik aan de alarm bel gaan trekken mede dankzij mijn buurman die ook aquariaan is.
Ik heb toen een waterwissel van +- 160liter gedaan op +- 380liter (Red Sea reefer 425)
Vandaag heb ik mijn nieuwe ICP binnen en het is drastisch gestegen x8 sind meting in Sep.
Ik heb ATI een mail gestuurd om te vragen hoe zeker zij zijn van hun meting...
Mijn opvoerpomp en 2 stromingspompen zie ik geen verdachte problemen en zijn ook nieuw aangekocht (Feb)
Skimmer heb ik al meerdere malen onderhouden en ook hier geen visuele defecten of sporen.
Scharnieren in de kast roesten niet...
bak is gevuld met Real Reef Rock.
RO is ook mee getest en deze meet geen Tin.
Dastaco draait sinds 1 maand en half niet meer en heb ik pas sinds +-4maand.
Zware metalen worden niet meer gedoseerd
Zie al mijn ICP testen in bijlage.
Iemand tips/ideeën ?
Groetjes, Joé
Na mijn eerst ICP in Juni was er reeds Tin aanwezig.
Aquarium opgestart in Feb.
Ik heb hier aangezien ik vrij nieuw ben in de hobby niet meteen aandacht aan besteed...
Na mijn 2de ICP in Sep ben ik aan de alarm bel gaan trekken mede dankzij mijn buurman die ook aquariaan is.
Ik heb toen een waterwissel van +- 160liter gedaan op +- 380liter (Red Sea reefer 425)
Vandaag heb ik mijn nieuwe ICP binnen en het is drastisch gestegen x8 sind meting in Sep.
Ik heb ATI een mail gestuurd om te vragen hoe zeker zij zijn van hun meting...
Mijn opvoerpomp en 2 stromingspompen zie ik geen verdachte problemen en zijn ook nieuw aangekocht (Feb)
Skimmer heb ik al meerdere malen onderhouden en ook hier geen visuele defecten of sporen.
Scharnieren in de kast roesten niet...
bak is gevuld met Real Reef Rock.
RO is ook mee getest en deze meet geen Tin.
Dastaco draait sinds 1 maand en half niet meer en heb ik pas sinds +-4maand.
Zware metalen worden niet meer gedoseerd
Zie al mijn ICP testen in bijlage.
Iemand tips/ideeën ?
Groetjes, Joé