roelsil
Senior Forumlid
Prachtige bak en ondanks de tegenslagen in het begin met de stip toch weer goed erbovenop gekomen! Met plezier alles gelezen!
Groetjes Kevin
Bedankt Kevin
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Prachtige bak en ondanks de tegenslagen in het begin met de stip toch weer goed erbovenop gekomen! Met plezier alles gelezen!
Groetjes Kevin
Toch een mooie vis als ik hem hier zo op de foto zie ! topjes
En nog tevreden met de powercone ? een super afschuimer hè uitsteeekend
Groetjes Erik
Dat favia'tje heeft zijn beste tijd helaas gehad, tenzij je met gericht voeren in leven weet te houden. Zie er compleet verhongert en zooxanthel-loos uit.
Hey roel,
mag ik jou wat vragen?
Jij hebt een IBC tank toch?
Weet jij ongeveer wat het kost om op en neer te rijden en 800 liter bij ons af te gooien voor de grote bak, hij staat nu te draaien met leidingwater en azijn.
Anders ben ik straks een week met mijn osmose app. bezig en meer als een emmer zout kwijt.
Ik hoop niet dat je gelijk krijgt Michel. Het koraal maakt op mij geen slechte indruk. Maar ik heb met dit soort koralen nog niet veel ervaring.
gr.Roel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.