Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Tilburgs zeeaquarium 1188 liter van Roelsil

Hele mooie foto`s Roel,met name de eerste foto het tweede visje rechts (schitterend)

Grt,

Martin.

mooi roel!! in de hyacinthus zit nog niet echt de groei of wel???

Ik heb de Imperator uit de bak gehaald en in de sump gezet. Hij werd nu door 3 vissen geterroriseerd. Ik heb het even aangekeken maar hij begon er slecht uit te zien.

Ik heb de Imperator uit de bak gehaald en in de sump gezet. Hij werd nu door 3 vissen geterroriseerd. Ik heb het even aangekeken maar hij begon er slecht uit te zien.
wat een zonde roel, ik had gedacht dat het nu beter ging.

Dat ging het ook. Totdat eergister de Xanthometopon, de Annularis en de gele dokter samen tegen de Imperator aan de gang gingen. Hij ging boven in de hoek hangen en werd helemaal bleek. Dus heb ik 'm maar in de sump gezet. Nu ziet ie er weer beter uit en hij eet gewoon,maar ik laat 'm daar toch wel even zitten om aan te sterken.
Binnenkort kijk ik wel wat ik met 'm ga doen.

wat een zonde roel, ik had gedacht dat het nu beter ging.

We zijn een midweekje naar Frankrijk geweest en de buurman heeft de bak verzorgt. (doet ie altijd in onze vakanties)
Maar helaas bij thuiskomst waren er twee keizers dood, de Annularis en de Imperator.
Beiden zagen er voor ons vertrek goed en gezond uit. De rest van de vissen ziet er nu ook nog goed en gezond uit.

helaas bij thuiskomst waren er twee keizers dood, de Annularis en de Imperator.
Beiden zagen er voor ons vertrek goed en gezond uit. De rest van de vissen ziet er nu ook nog goed en gezond uit.
:eek: dat is echt balen roel :( waren mooie visjes! heb je een idee hoe het kan komen?

Back
Bovenaan