MarjanH
it's a way of life...
Re: Van een cichlidenbak naar een zeeaquarium
Maar verder geeft mijn verlichting wel inderdaad een hele andere kleur ook in het echt dan bij de meeste van jullie aquaria. Dat komt omdat ik als één van de weinige ben gestart met de marine white en marine blue lampen van Arcadia, omdat ik die nog nieuw had liggen.
Het levert een behoorlijke intense kleur op als ik dat met de meest gangbare verlichting vergelijk en zet me wel aan het twijfelen inmiddels
Het roze/paars is hier als je voor het aquarium zit niet zo extreem als op de foto´s, maar de kroepoek bijvoorbeeld is ook zonder de verlichting echt zo rose en de leders echt dat aparte kleurtje bruin. Maar op de een of andere manier fotografeer ik dus ook verkeerd en ik heb net gekeken, blijken er allemaal menuutjes te zijn voor tl licht, hallogeenlicht, daglicht, onderwaterlicht, etc...weet ik dat...Ik denk dat jouw verlichting zorgt voor de paars roze kleuren overal, kzie het op bijna elke foto terug.
Maar verder geeft mijn verlichting wel inderdaad een hele andere kleur ook in het echt dan bij de meeste van jullie aquaria. Dat komt omdat ik als één van de weinige ben gestart met de marine white en marine blue lampen van Arcadia, omdat ik die nog nieuw had liggen.
Het levert een behoorlijke intense kleur op als ik dat met de meest gangbare verlichting vergelijk en zet me wel aan het twijfelen inmiddels