haaiverhaal
ZeewaterForum lid
Everbuild, vloeibaar. Deze heb ik bij Toolstation gekocht. Grote verpakkingen voor kleine prijsjes.
Tnx. Ik had 2 dozen stenen gekocht om lekker te gaan scapen maar nog niet de lijm
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Everbuild, vloeibaar. Deze heb ik bij Toolstation gekocht. Grote verpakkingen voor kleine prijsjes.
Ondertussen staat dit bakje te koop:
Zuid Holland - Aquarium 60 * 55 * 55, incl onderkast en sump. 200 euro!
Vanwege aankomende verhuizing ga ik mijn huidige aquarium verkopen. Het gaat om een aquarium van 60 * 55 * 55, waarvan de waterhoogte 45 cm is en er een overloop over de gehele lengte zit van 15 cm breed. Deze heeft een zwarte rand aan de bovenkant en kan afgesloten worden met een zwarte plaat...www.zeewaterforum.info
Gemengde gevoelens om dit aquarium te koop te zetten.
Veel plezier aan gehad, maar het is tijd voor iets anders (en groters)
Tja, dat is wel zo. Ik heb al genoeg hele mooie grotere bakken gezien.het effect van groter is leuk voor even. Na verloop van tijd wordt ‘groter’ herleid tot ‘weer te klein’.
Ik kan het weten: begonnen met 100 cm, daarna 150 en nu 220 cm (aquariumlengte he).

Ziet er wel nog netjes uit. Wat zijn die kleine zeesterretjes op het raam? Die zien er namelijk wel leuk uit.Het resultaat als je te druk bent met klussen en het aquarium alleen het broodnodige onderhoud krijgt:
Bekijk bijlage 559668
Bealgde ruiten!
Gisteren de Bubble King vervangen voor de Blue Marine om de Bubble King goed schoon te maken voor het nieuwe aquarium.
Dan merk je opeens hoe verwend je bent met een Bubble King: de blue Marine maakt toch duidelijk meer geluid..
Dat zijn ganzevoetjes. Algeters, opruimers. Als je bak veel alg en afvalstoffen heeft, zal de populatie toenemen. Het kán een plaag worden, maar ze zijn goed te bestrijden (handmatig "rapen" of door harlekijngarnaal of Nardoa sp zeester)Ziet er wel nog netjes uit. Wat zijn die kleine zeesterretjes op het raam? Die zien er namelijk wel leuk uit.
Hey!!Dat zijn ganzevoetjes. Algeters, opruimers. Als je bak veel alg en afvalstoffen heeft, zal de populatie toenemen. Het kán een plaag worden, maar ze zijn goed te bestrijden (handmatig "rapen" of door harlekijngarnaal of Nardoa sp zeester)
Als je er een paar wilt hebben ben je welkom, je mag ze zo meenemen.
Lekker bakje zo, zo stond die van mij er ook maanden bijHet resultaat als je te druk bent met klussen en het aquarium alleen het broodnodige onderhoud krijgt:
Bekijk bijlage 559668
Bealgde ruiten!
Gisteren de Bubble King vervangen voor de Blue Marine om de Bubble King goed schoon te maken voor het nieuwe aquarium.
Dan merk je opeens hoe verwend je bent met een Bubble King: de blue Marine maakt toch duidelijk meer geluid..
Morgen komt de nieuwe bak, dus volgende week zal het er allemaal weer spik en span bij staan (hoop ik..Lekker bakje zo, zo stond die van mij er ook maanden bij![]()
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Succes!!Morgen komt de nieuwe bak, dus volgende week zal het er allemaal weer spik en span bij staan (hoop ik..)
Nice, wat zijn de afmetingen van je nieuwe bak?Morgen komt de nieuwe bak, dus volgende week zal het er allemaal weer spik en span bij staan (hoop ik..)
Mooi man ! Alvast Gefeliciteerd, ik neem aan dat je nieuwe bak met whisky wordt gevierdMorgen komt de nieuwe bak, dus volgende week zal het er allemaal weer spik en span bij staan (hoop ik..)
100 * 60 * 60 op 90 cm hoge onderkastNice, wat zijn de afmetingen van je nieuwe bak?
Zeker weten!Mooi man ! Alvast Gefeliciteerd, ik neem aan dat je nieuwe bak met whisky wordt gevierd![]()
Gaaf , begin ik vanavond alvast met vieren...Zeker weten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.