Patrick_NL
ZOAddict
Dat is wel de bedoeling!Die is gaaf, Patrick! Laat 'm maar goed groeien..wil wel een stekkie! ?
Ik had ze nog nooit gezien, dus moest ze wel kopen.. ?
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dat is wel de bedoeling!Die is gaaf, Patrick! Laat 'm maar goed groeien..wil wel een stekkie! ?
Dat zijn ze inderdaadDie eerste foto zijn dat die Captain America paly's ?
Als dat ze zijn, dan zijn ze in 9 maand flink gegroeid![]()
Thnx!Mooie rifopbouw![]()
Heb je helemaal gelijk in. Het was echter nodig om de buttons onder controle te houden. En ik dacht met mijn ervaring lukt het me wel.mooie foto idd, zien er goed uit, wel jammer van je verliezen, had niet nodig geweest.
Nooit je goede motor uit elkaar halen voor een kleinere, maar wel de pk's willen, dat lukt niet.
wijze les.
Dat gevoel ken ik geheel... Leuke bak! Ik zie wel wat veel Valonia. Pas er mee op.En ik dacht met mijn ervaring lukt het me wel.
De 'wetten' van het aquarium gelden voor iedereen.
Die valonia heb ik onder controle, het is op z'n weg terug. Een van de redenen om een ultra low nutrient nog lager te trekken.. Van de ene plaag naar de andere.Dat gevoel ken ik geheel... Leuke bak! Ik zie wel wat veel Valonia. Pas er mee op.
Als je het onder controle hebt: top! Het kan vrij irritant zijn. Mooie foto's van een leuke bak met mooie dieren verderDie valonia heb ik onder controle, het is op z'n weg terug. Een van de redenen om een ultra low nutrient nog lager te trekken.. Van de ene plaag naar de andere.
En die paar bolletjes zijn een stuk minder erg dan paars/bruine slierten en plakkaten..
Thnx!
Ik ben er ook wel blij mee. Veel zwemruimte en ruimte voor stroming en toch genoeg plaats voor koraal..
Zo'n pluizige Sinularia bijvoorbeeld![]()
Ik ken het!!Even bij Arie (AquaCompleet) langs geweest.
Dan blijft er altijd wat aan m'n handen plakken..
Bekijk bijlage 512199Bekijk bijlage 512200Bekijk bijlage 512201
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.