U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
C. hawaiiensis kost op dit moment 2500-3000 euro als je ze al kan krijgen.De Ctenochaetus hawaiiensis schijnt er gek op te zijn en is nog mooi ook
https://www.aquariumsource.com/bubble-algae-removal/
Mijn eerste gele dokter kocht ik ooit bij waterweelde voor 35 gulden....Ik wist niet dat deze nu zo duur is , ik heb er destijds 140 euro voor betaald in duitsland.
Mogge René ,In principe alle vossenkoppen/konijnvissen.
Maar het is hit or miss. Mijn uspi at het alleen als ik het voor em van de steen krabte.
Wanneer ik ze loskrab dan duiken ook mijn keizers en dokters erop. Doen ze dat bij jou niet Jack?
Als het nog weinig is kan dit een heel effectieve methode zijn.
C. hawaiiensis kost op dit moment 2500-3000 euro als je ze al kan krijgen.
Das natuurlijk een koopje dus lekker een paar jaar wachten en doen. Heeft de bak ook lekker de tijd om echt helemaal onder de valonia te raken.
Ik heb weer een verwent nest ... valonia is m te min want hij kijkt er niet naar omGisteren voor het eerst mijn vossenkop valonia zien eten. Maar ik denk dat ik 2 verschillende soorten valonia heb.
Eerst heeft de vossenkop een wiersoort en de restjes haaralg op gegraasd en nu lijkt de valonia aan de beurt.
Hopelijk gaat die ook de andere valonia spoedig te lijf.
Is het nog een kleine?Ik heb weer een verwent nest ... valonia is m te min want hij kijkt er niet naar om![]()
Centimeter of 6 a 7..Is het nog een kleine?
Eigenwijze vossenkop haha. Hij weet niet wat die mist.Ik heb weer een verwent nest ... valonia is m te min want hij kijkt er niet naar om![]()
Thanks , maar die ik er nu in heb wil ik eerst effe aankijken wat ie gaat doen.Als je de "normale" vossekop wil Jack, die valonia eet, wil ik hem best proberen uit te vangen. Gaat hier te groot voor de bak worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.