Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

problemen met emails van het forum

jordy_S

Junior Lid
Hey,

Ik probeerde in dit account te komen, wachtwoord wist ik niet meer (account uit 2009) dus een wachtwoord herstel aangevraagd, mail komt niet binnen.
Andere account aangemaakt op een ander email adres, bevestigingsmail komt niet binnen.
Wachtwoord herstel aangevraagd op nieuwe account, mail komt niet binnen.
Ander account op nog een ander email account aangemaakt, mail komt niet binnen.
Ja alle email adressen kloppen:)

Ik zie hier een patroon..

Het vervelendste vind ik dat ik nergens contact kon krijgen met iemand.
geen mail adres waar ik naar toe kon mailen ofzo met mijn probleem

Uiteindelijk heb ik naar lang nadenken gokken het wachtwoord wat ik in 2009 gebruikt heb geraden.

Maar er gaat dus wat mis hier met het versturen van de emails..

Emailnotificatie van een nieuwe binnengekomen pb werkt ook niet. Dus vermoed issues met de achterliggende mailserver oid. waardoor geen enkele mail waarschijnlijk werkt.

Krijg ook geen meldingen meer

Zijn er eigenlijk nog beheerders?

Volgens mij werkt de e-mail weer.
Contact opnemen is volgens mij altijd mogelijk onderaan de site staat de tekst contact opnemen………

Volgens mij ook, ik kreeg een notificatie email van jou antwoord.

Contact opnemen onderaan de site is alleen voor ingelogde leden.

Zonder ingelogd account staat het kopje met 'contact opnemen' er niet.

Aangezien uitgaande mail in ieder geval kapot was, is het ook goed mogelijk dat de gehele mailserver/koppeling eruit lag. Daar "contact opnemen" een invulformuliertje is welke vervolgens een mail moet versturen naar de beheerders email (ga ik vanuit), is de kans groot dat dit ook niet gewerkt heeft.
Daarnaast is contact opnemen inderdaad alleen beschikbaar als je ingelogd bent, en daar nieuw account maken niet ging bij gebrek aan mails, vraag ik me af hoeveel nieuwe leden het forum misgelopen is.
Gewoon ergens een emailadres neerzetten waar iemand naartoe kan mailen is wat dat betreft veel effectiever, dan komt een melding van problemen waarschijnlijk beter en sneller aan.

En ja, het forum onderhouden is vrijwilligerswerk (ga ik vanuit), dus mag je eigenlijk geen commentaar hebben. Maar dit soort kritische onderliggende techniek om forum werkend te houden in de gaten houden/snel op handelen of in ieder geval een bericht achterlaten van "we weten ervan, en gaan ermee aan de slag" is beter dan na een 3.5 week, "het werkt als het goed is weer". Eventuele nieuwe leden zien dat dan ook, en kunnen dan gewoon denken "oké, ik moet gewoon even wachten tot het gerepareerd is", om vervolgens een account te kunnen maken.

Nu voor het eerst weer sinds 8 weken op het forum.

Back
Bovenaan