Piedro
Gebruiker moet email nog bevestigen
Re: Piets driehoek 
Hoi Thomas,de M.Cyanoguttatus [female]heb ik gelijktijdig met 'n tweede anampses Meleagrides-female ingewend[nog niet gefotografeerd]Deze werden in eerste instantie achter na gezeten door M.Geoffroy-female[foto-1]Het sub mannetje M.Geoffroy[foto-5]bemoeide er zich niet mee.Na 'n uur verdween M.Cyano- onder 't zand.Tweede dag ontwaakte ze om 10.00u en ze heeft meteen artemia gegeten,en werd ook niet meer lastig gevallen door M.Geoffroy
De aandacht werd afgelijd,om 13.00u verdween ze onder 't zand.3de dag weer om 10.00u wakker en vervolgens artemia,mysis en kril gegeten:goed: .Om 15.00u weer onder 't zand.Momenteel doen alle lipvissen[14],waarvan 6 macropharyngodon[3xbipartus,2xgeoffroy en 1xcyanoguttatus]'t erg goed.
M.cyannoguttatus is nu aktief tussen 10-en 17.00uur en eet vlijtig met de pot mee 2xper dag.Ik kan reeds zeggen dat de gewenning redelijk gemakkelijk is verlopen.Bij de M.Geoffroy's was dit een stuk lastiger[zie bericht 33 van mijn dagboek]Ben ook blij en trots dat 't zo goed met ze gaat.groetjes Piet
Hoi Thomas,de M.Cyanoguttatus [female]heb ik gelijktijdig met 'n tweede anampses Meleagrides-female ingewend[nog niet gefotografeerd]Deze werden in eerste instantie achter na gezeten door M.Geoffroy-female[foto-1]Het sub mannetje M.Geoffroy[foto-5]bemoeide er zich niet mee.Na 'n uur verdween M.Cyano- onder 't zand.Tweede dag ontwaakte ze om 10.00u en ze heeft meteen artemia gegeten,en werd ook niet meer lastig gevallen door M.Geoffroy
AquaThomas zei:prachtige beesjeseten ze goed?