U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Nu dat je het zegt, zou kunnen. Ik dacht eerst een roze caliendrum maar dat is het zeker niet.Hans,
goed bezig.uitsteeekend
Het roze koraal op de laatste foto, is dat een porites?
Schitterende bak!
Het roze koraal is waarschijnlijk een distichopora Mijn ervaring ermee is niet goed houdbaar beetje vergelijkbaar met dendro's ze leven niet van licht.
Groetjes Michael
Ik vond het al vreemd dat die roze er de zaterdag nog stond, speciaal koraal toch.hey hans.... foto's in post 345: nu weet ik waar die 2 naar toe zijn, doeme toch van die roze. had hem ook zien staan. weet zelfs niet of het een porites of monti is. zeer mooi koraaltje. ook die andere trouwens kerst3
Ik heb die gisterenavond naar de diepte verplaatst. Prachtig stuk, zou toch spijtig zijn als het niet zou overleven.Bak ziet er weer goed uit Hans. Je hebt weer een paar mooie stukken meegenomen. Ik heb ook nog staan kijken naar dat roze stuk. Ik denk zomaar dat deze uit wat dieper gelegen plekken vandaan komt en zou het koraal niet in de volle verlichting zetten.
Groet,
Gerrit
Contacteer Luc eens, er hangt zondag iets in de lucht. Kom gerust bij mij.Alles is mooi op kleur gekomen Hans, je hebt een ferme sprong vooruit gedaan topjes
Het word weer tijd voor een bezoekje, we spreken nog wel iets af.
Groetjes Erik
Bedankt Sander, we doen ons best.Mooie kleuren!![]()
Nee hoor, ik klaag zeker niet.Hans, Bak draait super zo te zien met een erg mooie diversiteit aan dieren.
We zullen jou niet horen klagen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.