U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Gezond happie zeg!![]()
Haha lekker hoor. Ze smullen als gekken!
mooi, ben benieuwd naar je ervaring!!!
Leuk speelgoed. Veel plezier ermee.
Goed dat je de knoop hebt doorgehakt Bas,
Hier ga je zeker geen spijt van krijgen, wat een monster is die Gyre 150!!!
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen!
Bak ziet er top uit trouwens, vooral je buttons staan er erg mooi bij. Hoe doe je dat toch?
Bak ziet er top uit trouwens, vooral je buttons staan er erg mooi bij. Hoe doe je dat toch?
Dit schreeuwt om een fillumpje![]()
Top bas, ziet er mooi uit zo. Veel beter dan van die losse pompen.
Merk je ook dat er meer vuil loskomt momenteel?
En hoe is het met het zand, blijft dat wel liggen ondanks de sterkere stroming?
Heey bas super man.
Heb vanavond ook men gyre binnen gekregen draait nu open huidige bak.
Heb hem op 100% puls staan echt super stroming zeg.
Je bak staat er mooi bij trouwens man.
Groetjes wesley
Als ik kijk naar de koralen zo op pulsmode vind ik het nog meevallen.
Lps staat heel dik en sps laat mooie de poliepen zien en wapperen.
Denk voor de nieuwe bak gaat hij op 40% draaien en gaat ik hem gebruiken om de kamlaag naar de overloop te transporteren.
Groetjes wesley
Dat scheelt aanzienlijk in ruimte hè Bas!! En daarnaast ook in energie en warmte die hierdoor in je bak komt.
Hij draait nu 1,5 week bij mij. Te kort om echt in te draaien, maar op 60% hoor ik ook amper iets. Ik heb hem trouwens op alternatief staan, maar dat is onhandig voor het bijvulsysteem. Ik heb dan namelijk steeds een golf die over de overloop geduwd wordt.
Misschien heb jij daar minder last van omdat je overloop aan de zelfde kant zit als de pomp.
Ik merk ook dat het vuil dat de eerste dagen nog flink door de bak werd geblazen, inmiddels nieuwe verzamelplekken heeft gevonden.
Het zand duurde ook een paar dagen, maar is uiteindelijk toch ook weg geblazen.
Veel plezier met je pomp in ieder geval!
Dit schreeuwt om een fillumpje![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.