U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Schiterend visje Bas , de japonicus doet het ook goed zie ik. Gr jaap
Schitterend nieuw visje bas erg mooi.
Kon 'm niet laten zwemmen bij de LFS..
Groetjes wesley
Woww die is te gek!!

Wat is het? Een Filipijnen-dokter of te wel http://zeewaterforum.info/database/index.php?DierID=32&taal=ned&GroepID=1&HoofdgroepID=1
Een van de mooiste maar ook zeker een van de gevoeligste dokters op het gebied van huidproblemen met name stip.
Zeker geen makkelijke vis om te houden dus des te meer complimenten Bas hoe hij er bij jou bij zwemt. Mooi exemplaar ook maar ja waar kwam deze ook al we vandaan?
Gr Jan
Mooie lipvis Bas! Fijn ook dat hij zo snel geaccepteerd wordt.
Ik vind vooral de tekening op zijn kop erg mooi, doet me denken aan de tekening van mijn regenboog
Voor de rest ziet de bak er ook mooi uit, volgens mij zit de groei er goed in!
Hallo,
Wat een mooie vis!
Wat voor één is het ?
Gr, Michael
Wat is het? Een Filipijnen-dokter of te wel http://zeewaterforum.info/database/index.php?DierID=32&taal=ned&GroepID=1&HoofdgroepID=1
Een van de mooiste maar ook zeker een van de gevoeligste dokters op het gebied van huidproblemen met name stip.
Zeker geen makkelijke vis om te houden dus des te meer complimenten Bas hoe hij er bij jou bij zwemt. Mooi exemplaar ook maar ja waar kwam deze ook al we vandaan?
Enne Bas , heb je die witte bak afgelopen vrijdag daar nu wel geparkeerd zien staan? (insite grapje) Was weer even gezellig na zo'n langer tijd en zeker weer mooie dingen gezien, ook op mijn gebied dus.
Vind je leder met witte poliepen nog altijd een mooi koraal. Beetje ondergewaardeerd want die kan zo mooi uitstaan!
Leuke bak dus en vooral mooie inrichting en vissen.
Gr Jan
Wat een mooie groeivorm van de histrix , of is deze in stukjes geplakt gr jaap
Dat viel mij ook al op, wat is je geheim om je hystrix zo te laten groeien.
groet
Adri

Idd heel mooi bas....
greetings, GlennF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.