U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Zier er goed uit zo met wat stenen er in! Heb je al een idee voor je opbouw?
Gr. Jeroen
Ha Jeroen,
De opbouw moet in ieder geval luchtig worden. Ga proberen om zelf wat pilaren met overhangen en/of bruggen proberen te fabriceren. Het moet natuurlijk wel van alle kanten goed smoelen...
Wordt nog een uitdaging...![]()
Gaaf als je dat voor elkaar krijgt misschien handig met pvc te werken als constructie en misschien cement (buiten het aquarium) en ja 3 zicht kanten betekend ook alles mooi en goed in elkaar moet zitten maar dat gaat vast wel lukken!!!!
Gr. Jeroen
Mooie bak, mooi formaat ook.
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
Maar vooral benieuwd naar je c-bond ombouw.
Ik zat daar ook al aan te denken..
Ziet er goed uit Bas! Gaat ongetwijfeld een topper worden! Ben erg benieuwd welke resultaten de DSR-methode je gaat opleveren!
Mocht je gaan stekken dan hoor ik het graag van je! Heb nog altijd plek voor een paar mooie kleine stekjesJe duivelsklauw doet het echt super!
SUcces & groeten!
Maar toch een fijn gevoel alles in je nieuwe bakkie neer te zetten straksmooie plekkie geven en alles nieuw!!
erg benieuwd allemaal!!!
gr
sander
Kijk dat gaat de goede kant op.
Is er nog niets gebouwd wat wij mogen zien Ijn erg nieuwsgierig hier.
Groetjes wesley
Heey bas spannend we zien de fotos wel verschijnen? Ga je gewoon bouwen if heb je wel wat op papier gezet.
Groetjes wesley
Succes dan man erg benieuwd gaat je wel lukken.
Groetjes wesley
Hey dat woordt dan een leuk project passen endraajen en vastkleien dat woordt wel wat gr jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.