petrov0711
Senior Forumlid
ah, ok
dan zal ik toch eens een keer een poging in die richting wagen, want die van mij zijn niet zo geweldig
dan zal ik toch eens een keer een poging in die richting wagen, want die van mij zijn niet zo geweldig
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
super hoor die fotos met macro wil ik ook nog graag aan de gang maar mocht niet nog meer hobbys van me vrouw whahaah![]()
Mooie acro, die laatste de paarse
Kan ik op cursus bij je qua fotografie?
Erg fraaie sterkes, hyacinthus is dat een plaatvormende?
Haha vet filmpie Bas..alleen die muziek had ik maar ff zachter gezet hahaha!! Mooie stukjes van Robert, vooral die gele Hyacintus. .zuinig op zijn hoor!! Gr Robin
Vandaag bij forumlid Jordy (jbweb) zijn dimbare t5 armatuur in elkaar geklust. Nu kan hij eindelijk met zijn Profilux zijn t5 armatuur aansturen en heeft hij een behoorlijke bak licht erbij! topjes
@Jordy: nog bedankt voor de mooie stekjes! Ze staan al lekker uit:
![]()
Bas,
Nogmaals bedankt voor je hulp. Het lange wachten is ruimschoots beloond met een berg licht! Ook leuk om eens met mede-hobbyisten te praten...
Fijn dat de Galaxea aanslaat. Zorg wel dat ze niet teveel stroming krijgen. Toen ik hem inzette zijn er 3 koppen afgestorven door de sterke stroming. Nadat ik hen naar rustigere wateren heb verschoven, groeide hij snel weer aan.
Veel plezier ervan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.