Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nijkerk's rif

Re: Nijkerk's rif (RSM250)

Vandaag de dag van de verhuizing! Ons ventje gaat zo lekker een dagje naar opa en oma. Kunnen wij lekker rommelen in huis en ik met het aqua aan de slag!

Vandaag de dag van de verhuizing! Ons ventje gaat zo lekker een dagje naar opa en oma. Kunnen wij lekker rommelen in huis en ik met het aqua aan de slag!

Have fun! Gaat het lukken in één dag?

Af en toe even een rustmomentje pakken he, succes

Succes met alles over zetten! Ik ben benieuwd wat het geworden is...... We zien het wel verschijnen toch......?

Gr. Jeroen

Hè hè...ben er klaar mee voor vandaag! De vissen zwemmen in de nieuwe bak en alle koralen zijn over. Er staat nog niks op de juiste plek, maar dat komt binnenkort wel. Het staat in ieder geval wel in de bak.. ;)

Heb het licht op 50% staan en dat schroef ik de komende weken wel op. Weet ik zeker dat de koralen geen lichtschok oplopen.

Zand uit de oude bak is gespoeld en daarna direct in de nieuwe bak gegooid. Omdat het niet voldoende was ook naar wat nieuw zand toegevoegd. Wat een verschil in kleur zeg...

Hier wat snelle foto's:

ImageUploadedByTapatalk1376240727.727266.jpg

ImageUploadedByTapatalk1376240746.279523.jpg

ImageUploadedByTapatalk1376240778.876932.jpg

ImageUploadedByTapatalk1376240799.828373.jpg

Bijlagen

• ImageUploadedByTapatalk1376240799.828373.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1376240799.828373.jpg
    61 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Heey nu alles ff lkker wenne en van de week gaan plakke zeker.
Al een stuk leuker zeker wat beweging in de bak.

Groetjes wesley

Zo lekker gevoel hè bas als alles nu alles over is? Nu lekker ff alles tot rust laten komen en alles goed bekijken waar je alles gaat plakken zetten!

Gr. Jeroen

Heey nu alles ff lkker wenne en van de week gaan plakke zeker.
Al een stuk leuker zeker wat beweging in de bak.

Groetjes wesley

Idd eerst alles rustig laten wennen! En bedenken waar ik wat wil hebben...
Is idd veel leuker nu er beweging in de bak zit. De visjes doen het goed en hebben het zo te zien naar hun zin. Hebben inmiddels al gegeten en dat ging er prima in! topjes

Van de week ook maar eens de profilux aan gaan sluiten, want die staat ontkoppeld van Max en kan dan zijn ding doen op de nieuwe bak.

Zo lekker gevoel hè bas als alles nu alles over is? Nu lekker ff alles tot rust laten komen en alles goed bekijken waar je alles gaat plakken zetten!

Gr. Jeroen

Voelt goed idd! Ben blij dat het achter de rug is! Was behoorlijk aanpoten vandaag en er waren momenten dat ik bij mezelf dacht van waar ben ik aan begonnen... :rolleyes:
Maar nu de visjes zo mooi zwemmen in de grote bak ben ik juist blij deze stap gezet te hebben!

Voelt goed idd! Ben blij dat het achter de rug is! Was behoorlijk aanpoten vandaag en er waren momenten dat ik bij mezelf dacht van waar ben ik aan begonnen... :rolleyes:
Maar nu de visjes zo mooi zwemmen in de grote bak ben ik juist blij deze stap gezet te hebben!

Dat is mooi bas!! Nu eerst maar ff rust voor jou en je dieren 😃😃😃 en dan iedere dag ff in je bak kijken waar je wat gaat zetter en over een paar weken alles pas vast zetten.

Geniet nu maar ff van het werk wat je vandaag gedaan heb!

Gr. Jeroen

Dat is mooi bas!! Nu eerst maar ff rust voor jou en je dieren 😃😃😃 en dan iedere dag ff in je bak kijken waar je wat gaat zetter en over een paar weken alles pas vast zetten.

Geniet nu maar ff van het werk wat je vandaag gedaan heb!

Gr. Jeroen

Doe ik..zit lekker onderuit met een borrel..iPad op schoot en browsend op het forum. Wat wil je nog meer? ;)

Doe ik..zit lekker onderuit met een borrel..iPad op schoot en browsend op het forum. Wat wil je nog meer? ;)

Niks lekker genieten!!! Hahah

Proost!!

Gr. Jeroen

Back
Bovenaan