Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nijkerk's rif

Ik heb deze in een ver verleden ook eens gehad. Je gaat niet zomaar even achteloos met je handen in de bak?
Overigens wel mooi al die verschillende buttons. Alleen vaak jammer dat ze op zulke spuuglelijke steentjes geplaatst worden. Net alsof er een vaatwastablet in je bak ligt ? Hopen dat ze snel overgroeien
Mooi spul dat apex. Heb het op de beurs ook bekeken. Die Trident is ook wel interessant, lijkt me

Tis een dwerg...
Tot op heden kijkt ie niet om naar de pijlvisjes.. ;) . Ik houd echter wel rekening met het feit dateen duivel met kleine visjes een risico vormt, dus hier komen geen kleine visjes of garnalen meer in de bak.. :cool:[/QUOT
Mits je je genoeg te eten geeft geen probleem gelijk een murene ect ,goed voeren weinig risico .

Net even de fotos en filmpjes op de vorige pagina zitten bekijken: leuke bak hoor! Vrij “leeg” ingericht, dat is wel mijn smaak!
Al neem ik aan dat het de bedoeling is dat er nog wat meer koraal in groeit?

Net even de fotos en filmpjes op de vorige pagina zitten bekijken: leuke bak hoor! Vrij “leeg” ingericht, dat is wel mijn smaak!
Al neem ik aan dat het de bedoeling is dat er nog wat meer koraal in groeit?

Dank je wel, Jelle!
Er is nog zat ruimte voor koraal idd, dus daar wordt aan gewerkt... :)

Over ruimte voor koraal gesproken..heb gisteren weer wat zoa's aan mijn langzaam (?) groeiende buttoncolletie toegevoegd;

Arc Woodstock
Red Hornet
Blue Hornet
Rainbow Hornet
God of War
Tutti Frutti
Green Apple
WWC Mambo Jambo
Rainbow Rhino

Tis allemaal nog erg klein en heeft nog even tijd nodig om aan te slaan, maar ben d'r wel blij mee! Met name de hornets. Hopelijk gaan die het goed doen, want het is toch wel een lastiger soort. We zullen zien..
Foto's zien niet denderend, maar zo krijg je een beeld.. ;)

IMG_0251.JPG

IMG_0252.JPG

IMG_0253.JPG

En even voor de volledigheid het lijstje aan buttons in mijn bak..

purple monster
Magicians
Firestorm
Alien Explosion
Sunny D
Reversed gorilla nipples
Armor of God
Pink n Gold
Eagle Eye
Tyree rainbow
Fruitloops (nog een vraagteken)
Miami vice
Purple death
Gobstopper
Rasta’s
Captain America Paly
Mohawks
Dark Maul
Arc Woodstock
Red Hornet
Blue Hornet
Rainbow Hornet
God of War
Tutti Frutti
Green Apple
WWC Mambo Jambo
Rainbow Rhino

Tis geen verslaving... :giggle::ROFLMAO::ROFLMAO:

IMG_9369.JPG

IMG_8507.JPG
IMG_8046.JPG

IMG_7732.JPG

IMG_1071.JPG

Laatst bewerkt:
Het leuke is dat je de zoa's bijna kan zien groeien/vermeerderen;

Let niet op de kwaliteit..deze fruit loops heb ik gratis gekregen aangezien hij bijna compleet weggekwijnd was. Moest maar aannemen dat het fruit loops waren..Inmiddels komt is er al een derde poliep en komt de vierde er ook al aan.
IMG_0270.JPG
Een van mijn meest favoriete zoa's; de rasta...begonnen met twee mini poliepen en inmiddels al bijna verdubbeld.
IMG_0271.JPG

Ook bij de Gopstopper ontstaan al nieuwe poliepen!
IMG_0272.JPG

Het leuke is dat je de zoa's bijna kan zien groeien/vermeerderen;

Let niet op de kwaliteit..deze fruit loops heb ik gratis gekregen aangezien hij bijna compleet weggekwijnd was. Moest maar aannemen dat het fruit loops waren..Inmiddels komt is er al een derde poliep en komt de vierde er ook al aan.
Bekijk bijlage 499521
Een van mijn meest favoriete zoa's; de rasta...begonnen met twee mini poliepen en inmiddels al bijna verdubbeld.
Bekijk bijlage 499522

Ook bij de Gopstopper ontstaan al nieuwe poliepen!
Bekijk bijlage 499523

Zijn dit rasta s heb wat buttons omdat ik ze mooi vind maar de benamingen wordt ik gek van wat een fantasie af en toe

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    129,6 KB · Weergaven: 28
  • image.jpg
    image.jpg
    148,5 KB · Weergaven: 28
Zijn dit rasta s heb wat buttons omdat ik ze mooi vind maar de benamingen wordt ik gek van wat een fantasie af en toe
Trouwens lord of the rings zijn nog steeds de mooiste vind ik de Walter buttons heb ik weinig geluk mee deze gaan naar drie maanden meestal kleiner worden en pleite

Dat is al een flinke verzameling buttens aan het worden bas gaaf man.

Groetjes wesley

Nee, dat zijn geen rasta's. Die met de groene kraag zijn eagle eye;s. De andere kan ik zo niet thuisbrengen.

Trouwens lord of the rings zijn nog steeds de mooiste vind ik de Walter buttons heb ik weinig geluk mee deze gaan naar drie maanden meestal kleiner worden en pleite

LOTR zijn ook erg mooi. Op dit moment heb ik die niet eens staan. Als het goed is komen die binnenkort ook weer bij mij, net als de bam bam's. Inderdaad je wordt gek van de benamingen.. ;)

Dat is al een flinke verzameling buttens aan het worden bas gaaf man.

Groetjes wesley

Tja, ik weet dat jij meer van het SPS bent, maar dit soort koralen geeft mij iets meer gemoedsrust qua onderhoud en waterwaarden. Ben al druk genoeg, dus het is ook lekker als je in de tussentijd niet al te druk hoeft te maken over de bak.. ;)

Zozo mooie lijst met buttons. De hornets zijn inderdaad niet de makkelijkste.

Drie gobstoppers zijn ook mooi.

Op de eerste foto van vandaag, wat voor button is degene linksboven? Doe met twee poliepen

Zozo mooie lijst met buttons. De hornets zijn inderdaad niet de makkelijkste.

Drie gobstoppers zijn ook mooi.

Op de eerste foto van vandaag, wat voor button is degene linksboven? Doe met twee poliepen

Het bestand groeit aardig, ja.. haha
Ben benieuwd of de hornets het goed gaan doen. De golden hornet wil ik eigenlijk ook nog wel toevoegen namelijk.. ;)

Gobstoppers zijn idd gaaf. Als ik de goede buttons voor ogen heb die met die twee poliepen de Rainbow Rhino's.

Zeer mooie foto’s.
Gaat het goed een koraalduivel en dat kleine visje (ben de naam even kwijt) samen?

Back
Bovenaan