U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Tjongejonge wat mooi die tweede foto...
Heb je de latijnse naam ervan?![]()
Ziet er inderdaad erg mooi uit ja ?
Ben er ook wel benieuwd naar.
Gr Mark
Idd een mooi ding, volgens mij is t de Anthogorgia sp.
En volgens mij moet je deze ook voeren, dat is vaak met die mooi gekleurde koralen zo.
Durf het zo niet te zeggen, het was een aparte naam iig.
Enige wat ik me nog herinneren is dat de verkoper zij dat dit koraal een ca van 450 nodig heeft.
Ik zou de winkelier vriendelijk doch dringend verzoeken de gorgoon terug te nemen. En eerst wat basis kennis op te doen voordat hij/zij verder gaat met het verkopen van levende have...
Calcium gehalte zal deze gorgoon een worst wezen, voeren is van levens belang, maar zelfs met vaak en goed voeren denk ik niet dat je hem lang in leven kunt houden. Je mag de gorgoon ook donker neerzetten dan heeft deze evt minder last van concurerende algen bij de voet.
kun je niet meer een goede winkelier opzoeken zodat je er weer plezier in krijgt? En ik ben natuurlijk ook wel nieuwsgierig waarom het de schuld van de winkelier is? en welke winkelier het dus is?
Dag inhoud.![]()
Misschien niet wat je wilt horen en het is een pijnlijke en dure les, maar ik vind het wel vreemd dat je oude bak weg gaat voordat je nieuwe bak is opgestart?
Het lijkt mij wenselijk dat je de naam van de winkelier hier plaats als waarschuwing voor de andere beginners..
Geen één hobby kan zonder vakmanschap , maar zeker ook niet zonder enthousiaste mensen die het aandurven te beginnen met wat je rustig een fantastische ervaring is !!
jammer dat je stopt , ik kan niets anders zeggen........
En dan te weten dat het allemaal anders had kunnen lopen
Captain Nemo
5 mndn later:
kerstms
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.