Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

My RSM 130

5 mndn later:
kerstms

Bijlagen

• P1040228.jpg
    P1040228.jpg
    201,7 KB · Weergaven: 62
  • P1040217.jpg
    P1040217.jpg
    153 KB · Weergaven: 31
  • P1040207.jpg
    P1040207.jpg
    30,1 KB · Weergaven: 15
Ziet er inderdaad erg mooi uit ja ?
Ben er ook wel benieuwd naar.

Gr Mark

Tjongejonge wat mooi die tweede foto...
Heb je de latijnse naam ervan? :)

Ziet er inderdaad erg mooi uit ja ?
Ben er ook wel benieuwd naar.

Gr Mark

Idd een mooi ding, volgens mij is t de Anthogorgia sp.
En volgens mij moet je deze ook voeren, dat is vaak met die mooi gekleurde koralen zo.

Idd een mooi ding, volgens mij is t de Anthogorgia sp.
En volgens mij moet je deze ook voeren, dat is vaak met die mooi gekleurde koralen zo.

Durf het zo niet te zeggen, het was een aparte naam iig.
Enige wat ik me nog herinneren is dat de verkoper zij dat dit koraal een ca van 450 nodig heeft.

Durf het zo niet te zeggen, het was een aparte naam iig.
Enige wat ik me nog herinneren is dat de verkoper zij dat dit koraal een ca van 450 nodig heeft.

Ik zou de winkelier vriendelijk doch dringend verzoeken de gorgoon terug te nemen. En eerst wat basis kennis op te doen voordat hij/zij verder gaat met het verkopen van levende have...

Calcium gehalte zal deze gorgoon een worst wezen, voeren is van levens belang, maar zelfs met vaak en goed voeren denk ik niet dat je hem lang in leven kunt houden. Je mag de gorgoon ook donker neerzetten dan heeft deze evt minder last van concurerende algen bij de voet.

Ik zou de winkelier vriendelijk doch dringend verzoeken de gorgoon terug te nemen. En eerst wat basis kennis op te doen voordat hij/zij verder gaat met het verkopen van levende have...

Calcium gehalte zal deze gorgoon een worst wezen, voeren is van levens belang, maar zelfs met vaak en goed voeren denk ik niet dat je hem lang in leven kunt houden. Je mag de gorgoon ook donker neerzetten dan heeft deze evt minder last van concurerende algen bij de voet.

Ik dacht t jij schrijft t.!!!!

Hoe is t ermee??

Lang niks meer geheurd

Ik stop ermee, door de keuze op de verkeerde winkel gevestigd te hebben ben ik het meerendeel van mijn inhoud kwijtgeraaktmecrymecry.

Gezien dit heb ik geen moed meer om door te gaat, misschien dat ik later/ ooit weer begin.

Bij deze sluit ik mijn dagboek.

kun je niet meer een goede winkelier opzoeken zodat je er weer plezier in krijgt? En ik ben natuurlijk ook wel nieuwsgierig waarom het de schuld van de winkelier is? en welke winkelier het dus is?

Re: Trieste stop.

Dag inhoud.:mad::(:mad:

Bijlagen

• P1040538.jpg
    P1040538.jpg
    104,2 KB · Weergaven: 29
  • P1040579.jpg
    P1040579.jpg
    61,3 KB · Weergaven: 28
  • P1040581.jpg
    P1040581.jpg
    187,4 KB · Weergaven: 38
  • P1040618.jpg
    P1040618.jpg
    139,9 KB · Weergaven: 40

Het lijkt mij wenselijk dat je de naam van de winkelier hier plaats als waarschuwing voor de andere beginners..
Geen één hobby kan zonder vakmanschap , maar zeker ook niet zonder enthousiaste mensen die het aandurven te beginnen met wat je rustig een fantastische ervaring is !!
jammer dat je stopt , ik kan niets anders zeggen........
En dan te weten dat het allemaal anders had kunnen lopen
Captain Nemo

Jammer joh,
Ik heb je dagboek altijd met erg veel plezier gevolgd.:o
Je nieuwe bak in barrels aantreffen is een verbijsterende ervaring lijkt me.:eek::eek::eek:
Maar er zijn echt heel erg goede winkeliers in het zuiden van het land, dus mocht je weer eens moed krijgen...

Misschien niet wat je wilt horen en het is een pijnlijke en dure les, maar ik vind het wel vreemd dat je oude bak weg gaat voordat je nieuwe bak is opgestart?

Misschien niet wat je wilt horen en het is een pijnlijke en dure les, maar ik vind het wel vreemd dat je oude bak weg gaat voordat je nieuwe bak is opgestart?

??? misschien heb jij te snel gelezen, maar het klopt iig niet.

Verdorie wat een ellende allemaal zeg!!!

Kan me heel goed het gevoel van 'er even he-le-maal klaar mee zijn' begrijpen...

Ik heb dat gevoel al regelmatig als ik met mijn warmte ontwikkeling aan het stoeien ben en ik het maar niet opgelost krijg.

Laat staan als iets dergelijks als DIT gebeurt...

Ik leef met je mee, als heb je hier verder helemaal niks aan natuurlijk. Misschien dat je ooit toch nog de moed/energie vindt om.......

Enfin...

Groetjes/sterkte,
Ramon

Het lijkt mij wenselijk dat je de naam van de winkelier hier plaats als waarschuwing voor de andere beginners..
Geen één hobby kan zonder vakmanschap , maar zeker ook niet zonder enthousiaste mensen die het aandurven te beginnen met wat je rustig een fantastische ervaring is !!
jammer dat je stopt , ik kan niets anders zeggen........
En dan te weten dat het allemaal anders had kunnen lopen
Captain Nemo

S..a Aqua te Zwijndrecht heet de winkel.

Back
Bovenaan