Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mistery Ocean

Kon het niet laten.

Bijlagen

• DSC_0194.jpg
    DSC_0194.jpg
    112,6 KB · Weergaven: 5
  • DSC_0195.JPG
    DSC_0195.JPG
    96,8 KB · Weergaven: 5
  • DSC_0197.jpg
    DSC_0197.jpg
    72,1 KB · Weergaven: 5
  • DSC_0202.jpg
    DSC_0202.jpg
    118,4 KB · Weergaven: 6
  • DSC_0210.jpg
    DSC_0210.jpg
    97,9 KB · Weergaven: 6
De laatste voor vandaag.

Bijlagen

• DSC_0207.JPG
    DSC_0207.JPG
    83 KB · Weergaven: 6
  • DSC_0214.JPG
    DSC_0214.JPG
    103,1 KB · Weergaven: 5
Dat is al mooi gevuld,ziet er al goed uit zeg.

Heb je bewust geen bodem bedekking?

Dat is al mooi gevuld,ziet er al goed uit zeg.

Heb je bewust geen bodem bedekking?

Inmiddels zit het zand er 4 weken in, ik wilde eerst de algenfase achter de rug hebben. Inmiddels is de Nitraat waarde omlaag gegaan zoals verwacht.

Ik zal binnenkort weer eens een paar foto's maken.

Hans

Hey Hans,tijd voor een update:palles in orde daar hoop ik

Hoi Luc, ondanks alle zorg die ik aan de bak geef is de balans nog ver te zoeken, ben zowat de helft van mijn koralen kwijtgeraakt en het stopt nog niet, er komt een bruine aanslag op de koralen en binnen een paar dagen is het gebeurt, met name SPS koralen hebben het zeer moeilijk, LPS gaat wonderwel nog goed.
De water waardes zijn redelijk goed, alleen het Amonium gehalte was wat aan de hoge kant maar hiervoor heb ik Zeoliet steentjes in de sump gedaan. Mijn visbestand is nog hetzelfde en doet het schijnbaar goed.
Daarnaast wat hardnekkige problemen met mijn schouder die het onderhoud moeilijk maken, maar het vrouwtje helpt goed mee.

Ik ben sinds 2 weken bezig een bacterie boost te geven, ProDiBio, Zeobac, Bactoplan en Biogro met als resultaat dat de ruit nu een groene aanslag krijgt in plaats van bruin, een goed teken ?

Keramiek heeft gewoon meer tijd nodig ondanks het levend steen in de sump.

Bij jouw gaat ook alles goed zie ik wel, staat er goed bij en Anja stond er ook goed op :).

Nog de beste wensen en groetjes vanuit een wit Wouw.

Hans en Anja

Hoi Harold,

Alles gaat nu eindelijk beter, vanalles weer gehad maar nu begint het te draaien. Ik ben alleen niet zo actief geweest op het forum, maar ja werk gaat soms voor.

Ik zal binnenkort weer eens een paar fototjes plaatsen.

Bij jou ook alles goed ?

Back
Bovenaan