U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
als ik jouw was eerst een Anemoon en dan de restJeffry83 zei:De Anemoon is niet aan de wandel gegaan zie ik?Ik wil er ook een nemen als ik levend spul erin ga plaatsen over een paar weken en heb er een perfect plekje gevonden voor in mijn bak ben ik bang dat ik de anemoon aan de ketting moet leggen anders.![]()
JepJeffry83 zei:Anemoon is toch verhuist zie ik....![]()
jep klopt het meeste zit ook op de achterwandJeffry83 zei:Je hebt trouwens wel veel groene alg zeg...
Hai Hansvanvelzen zei:Mooie vissen Michel; mooie kleur ook; valt lekker op in je bak denk ik zo.....
Misschien dat je Henkie nog wat meer hulp nodig heeft om de groene alg de baas te worden; een zeehaas kan wonderen doen. Is je fosfaat nul?
GEFELICITEERD Michel... Ja, dan zal je je budget aan andere zaken moeten besteden en dat is ook niet goedkoop!!!djpinscher zei:ja ik zelf heb nog geen tijd gehad hans
en ja me grote bak ja die komt nu helaas even op een erg laag pitje
waarom ik had schijnbaar nog een hele goede spits die bij mijn vrouw door de verdedigingen je gekomen![]()
dus dat gaat ff voor he
Grtz Michel
THXS !vanvelzen zei:GEFELICITEERD Michel... Ja, dan zal je je budget aan andere zaken moeten besteden en dat is ook niet goedkoop!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.