Beste Anne'tje,
Ik ben nu een 8-tal maanden aan het inlezen op fora en in boeken om zo goed mogelijk aan deze prachtige hobby te starten. Ik wil al jaren een zeeaquarium, maar ben net als jou van het idee dat indien men dieren in huis haalt, men deze dan ook zo goed mogelijk moet verzorgen...
In mijn woning waren naar mijn idee de condities niet optimaal en dus begon ik er maar niet aan...
Maar, EUREKA, J'ai trouvé la solution!: Een nieuw huisje rond mijn nieuwe bak bouwen. slimmetje
Dit neemt de nodige tijd in beslag en ben ik wel genoodzaakt om mijn eerste stappen in de zeewereld te testen; met name les 1: geduld. Deze heb ik al goed onder controle, zij die ooit gebouwd hebben weten het wel... Ik heb mezelf ook opgedrongen vooral 1 persoon te volgen bij mij in de buurt voor wat de verzoring betreft en daarnaast enkele dagboeken te volgen om inspiratie op te doen naast de verzorging.
Nu heb ik alle dagboeken die ik wou volgen gelezen en bekijk ik dagelijks de nieuwe berichten. Zo ben ik gisteren op uw dagboek gekomen en heb het ineens doorgelezen. Dit is zo leuk geschreven en vooral informatief!
Ik hou er namelijk van de achtergrond van de dieren te ontdekken! Jouw dagboek is het enigste naast de echte boeken die deze beschrijven! Daarom heb ik ook beslist 1 van de dagboeken die ik volgde niet langer te volgen en het uwe in de plaats te nemen.
Vooral ook omdat behalve de vlotte leesbaarheid, onbewust de methode die ik wil toepassen redelijk gelijk verloopt. Ik ben namelijk ook van plan om steen in meerdere fases toe te voegen, en dit omdat ik alles maar dan ook echt alles eerst in quarantaine wil steken voor het in mijn bak terecht zal komen...
Ik zal je niet langer vervelen met deze mededeling, het is tenslotte jouw dagboek, de rest zal ik later wel vertellen in een eigen dagboek.
Ik wil enkel nog meegeven: Petje af! topjes