U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hallo,Appelman zei:He Stefan,
Ben je nog steeds tevreden over de zee-egel?
Welke is het? Ik wil er ook wel een maar ben nog wat sceptisch.
Han
Stephan Reyntjens zei:Lang geleden dat ik mijn dagboek nog eens aangevuld heb...
*Ik heb ook nog een kleine Chaetodermis penicilligerus toegevoegd. Voornamelijk om deelanemoontjes te lijf te gaan, maar voorlopig nog zonder resultaat.
Eddy, heel goed opgemerkt:goed: , maar het is de tomentosus die ik gekocht heb. De foto in de database is trouwens mijn visje.Eddy zei:De versierde vijlvis is niet de juiste om de pestanemonen te lijf te gaan.Je moet kiezen voor de Acreichthystomentosus en dan hopen dat hij het wel wil doen.
Gr,Eddy
Stephan Reyntjens zei:Lang geleden dat ik mijn dagboek nog eens aangevuld heb....
*Ik heb ook nog een kleine Chaetodermis penicilligerus toegevoegd. Voornamelijk om deelanemoontjes te lijf te gaan, maar voorlopig nog zonder resultaat.
Ik zet wel het pompje tijdelijk uit, vergeten bijvermelden.Tanne zei:De toevoegingen in de reactor doen is prima, maar dan stroomt het er niet echt doorheen, bij de aanzuiging van het reactorpompje is misschien nog beter![]()
De sarcophyton lijkt te stabilizeren, maar de sinularia is verloren.simson zei:Hoe gaat het met die leders???
Is het nu de pygo?? of de waterwaarden??
gr
Bart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.